Dr_BASS Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Hadde fått pengene et par dager, frem til banken fikk sjekken i retur pga den var falsk Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subarualfen Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 hehe, ja eg tror eg skall høre med banken om den er ekte i morga.vist ikkje den er ekte går eg rett til snuten/økokrimm med denn og får tatt dem væelene! har jo tlf nr til hann og e post adresse og alt. så skall klare og få kontakt med han :D noen andre her som har blittt utsatt for noe lignende? takk for alle svar. mvh alf arne H Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 !! Tror du enda det er muligheter for at sjekken er ekte??? Jeg blir frustrert! Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 subarualfen: Hva er det du sier? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Snakk om å la forhåpningene gå ut i offentligheten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Dette er så sinnsykt mye svindel, og om du ikke forstår det, så kan jeg godt sende deg en sjekk jeg også, så jeg får noen ekstra kroner på kontoen min... Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Vel, tviler sterkt på at den personen nummeret står på, bruker sitt ekte navn... Og at du fortsatt tror den er ekte, NÅR DEN KOMMER FRA BENIN I AFRIKA(!!!!) så fortjener du nesten å miste 40000... Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 hehe, ja eg tror eg skall høre med banken om den er ekte i morga.vist ikkje den er ekte går eg rett til snuten/økokrimm med denn og får tatt dem væelene! har jo tlf nr til hann og e post adresse og alt. så skall klare og få kontakt med han :D noen andre her som har blittt utsatt for noe lignende? takk for alle svar. mvh alf arne H Ikke håp på det, du må da forstå at det er svindel... Men med tanke på at du vurderte å svindle en for 25000, Ref: Burde eg fortelle han at det har skjedd ein feil med fårståelsen eller berre godta sjekken og gji hann bilen? Så bare godta den du..... Og så, bare for å konstatere fakta: Julenissen, Påskeharen, Superman, you name it, fins IKKE!! Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 verden vil bedras.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subarualfen Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 nei, eg tror ikkje på dert har fårstått at det er svindel! menn går til banken så dem ser det så melder eg hann :)! og eg tror faktisk på nissen. finst hann ikkje :O :O er eg blitt lurt hele livet ell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 her er det du som er nissen. Banken kommer til å finne ut at sjekken er gyldig og gi deg de 40. 000 kronene. deretter vil kjøperen av bilen be om å få mye av pengene tilbake da han beklageligvis har sendt for mye. Du sender ham pengene. Deretter oppdager banken at det ikke var dekning for sjekken allikevel og krever de 40.000 tilbake. problemet er at du allerede har gitt svindleren 25.000 av pengene. Dermed må du betale 15.000 pluss 25.000 fra egen lomme til banken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subarualfen Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 ja, det har eg og fattet det.... menn sjekken ser falsk ut. berre skrift på ene sida! og helt ulik alle andre sjekker!!! så banken fårstår uansett at den er falsk! får det er det eg skall spørre dem om. og så melde svindleren til purken! eg er også 95% sikker på at denn er falsk! menn vill få det skriftligt fra banken :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolmenR Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 ja, det har eg og fattet det.... menn sjekken ser falsk ut. berre skrift på ene sida! og helt ulik alle andre sjekker!!! så banken fårstår uansett at den er falsk! får det er det eg skall spørre dem om. og så melde svindleren til purken! eg er også 95% sikker på at denn er falsk! menn vill få det skriftligt fra banken :) Skjønner du ikke hva folk sier ?! Det hjelper ikke, han blir ikke tatt, du sløser bare med din og politiets sin tid.. Saken blir henlagt.... Det er jo sånne som deg som gjør at slike svindlere kan holde på.. Og når biler er billigere i england, hvorfor skulle han komme hit å kjøpe bil? GI OPP, SLENG SJEKKEN! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 dessuten. Fyren kommer fra afrika. hva er poenget med anmeldelse?:hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Mannen fra Kvikne har et poeng :) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg