Gå til innhold

Her var det...

Ranger emnet

Mrs Aero

Anbefalte innlegg

Originally posted by Mrs Aero

virkelig fart idag!

Håper at jeg finner meg en godt betalt jobb snart, ellers tror at jeg går på den berömte veggen!

Jau altid det....

Hva kan så den frøkna da???

Kanskje vi kan hjelpe vettu.

Å husk vi er altid her for og støtte :):) :)

Det ordner seg nok serru, gjør altid det på no vis.

Kompiss klem fra

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Era

Hva kan så den frøkna da???

Kompiss klem fra

Era

Ja...tror jeg har jobba med det meste faktisk.

Vil ha en jobb som innebärer kontakt med mennesker, bensinstasjon er jo midt i blinken. Finns veldig mye fint å se på i löpet av en arbeidsdag da...biler altså! ;)

Det finns ledig jobb som juniorselger på Österås Bilsenter, Bärum. Men det vil igjen si: bo borte hele uka (har ikke lyst eller råd til det.) eller kjöre frem og tilbake: for mye mil på bilen og langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja...tror jeg har jobba med det meste faktisk.

Vil ha en jobb som innebärer kontakt med mennesker, bensinstasjon er jo midt i blinken. Finns veldig mye fint å se på i löpet av en arbeidsdag da...biler altså! ;)

Det finns ledig jobb som juniorselger på Österås Bilsenter, Bärum. Men det vil igjen si: bo borte hele uka (har ikke lyst eller råd til det.) eller kjöre frem og tilbake: for mye mil på bilen og langt.

Så en meget alsidig frøken altaså. :)

Men har du no spes med utdannelse? ( Ikke svar hvis ikke du vill).

Tenker da på jobb inne IT tex hvis det er intresangt da?

Hmm ja da er jo Bil selger noe er ikke mange kvinnelig bilselgere men de jeg har treffi er bedre en manfolka :rolleyes:

Ja det blir mye kjøring det uff og vi har dyyyyre biler. :(

Hva for no annet kunne du tenke deg da?

Era

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Era

Men har du no spes med utdannelse?

Era

Har bare 9-årig grunnskole. Og den eneste karakteren jeg er stolt av, er "särdeles godt" i matlaging. (er en jävel på å lage mat!)

IT? Kan ikke så veldig mye om det...

Fikk jobb på et vertshus som kokk i Norge, men fikk ingen kontrakt og ingen lönn. Kjekke greier! Så etter 1 mnd sa jeg takk for meg og gikk!!!Gikk mange tusen i minus på bensin der ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare 9-årig grunnskole. Og den eneste karakteren jeg er stolt av, er "särdeles godt" i matlaging. (er en jävel på å lage mat!)

IT? Kan ikke så veldig mye om det...

Fikk jobb på et vertshus som kokk i Norge, men fikk ingen kontrakt og ingen lönn. Kjekke greier! Så etter 1 mnd sa jeg takk for meg og gikk!!!Gikk mange tusen i minus på bensin der ja...

Oki det var kanskje litt vanskelig da ja.

Hmmm tenke tenke da burde du prøve og få begynne som lærling i noe du intreserer deg for.

Da betaler de utdannelsen du trenger og du får betalt ikke best de første åra men noe.

Uff da føler med deg der gitt jobbe også ikke få lønn er alderig morro.

Hva har du lyst til og drive med da.

Era

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For kortere og lengere oppdrag hos Ringnes søker vi: KUNDEKONSULENTER/VAREPLASSERERE i Østfold

KELLY ER I NORGE ET AV DE LEDENDE OG RASKEST VOKSENDE VIKAR- OG KONSULENTBYRÅER MED KONTORER I OSLO, JESSHEIM/GARDERMOEN, STRØMMEN, BERGEN, STAVANGER, TRONDHEIM OG TROMSØ.

Arbeidsoppgaver

Kundekonsulentene har som hovedansvar å gjennomføre Ringnes sitt operative salgsarbeid i butikk ved å: * Gjennomføre besøk i butikker * Plassering av varer * Sikre verdikjeden fra produktet er levert i butikk til det når forbruker * Ha kunnskap om Ringnes sine produkter og viktigste salgsargumenter * Gi avtalt service til den enkelte kunde * Opptre representativt overfor kunde og lojalt til Ringnes * Følge fastsatt tids- og kjøreplan * Delta på møter, kurs og opplæring * Bruke tekniske hjelpemidler i henhold til gjeldende instrukser, f.eks. mobil/håndterminal

Egenskaper

* Strukturert og systematisk * Arbeidssom, serviceinnstilt og positiv/utadvendt * God helse, tåle tungt arbeid * Disponere bil

Vi tilbyr

* Full opplæring

se denne linken for mer info

http://www1.kellyglobal.net

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Era

Så en meget alsidig frøken altaså. :)

Men har du no spes med utdannelse? ( Ikke svar hvis ikke du vill).

Hmm ja da er jo Bil selger noe er ikke mange kvinnelig bilselgere men de jeg har treffi er bedre en manfolka :rolleyes:

Ja det blir mye kjøring det uff og vi har dyyyyre biler. :(

Hva for no annet kunne du tenke deg da?

Era

Vet du om noen jobb innen IT så er jeg interesert... Jeg er Elektromekaniker(uten fagbrev vel å merke), Automasjonteknikker og Dataingeniør.. og trenger veldig en jobb.. :D

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pIMp

Vet du om noen jobb innen IT så er jeg interesert... Jeg er Elektromekaniker(uten fagbrev vel å merke), Automasjonteknikker og Dataingeniør.. og trenger veldig en jobb.. :D

Ikke annet en at jeg jobber med det.

Og vet at vi ansetter noe nyutdanna mennesker om dagen.

Og Inginører er altid intersant.

Søk i jobb søkemotorene på Steria så ser du hva vi har ledig.

Eller mail meg CV og jeg sender den til de.

Era

Lenke til kommentar
Del på andre sider