Gå til innhold

BMW E30, hvordan koble ny spiller med antenne.

Ranger emnet

morten_2

Anbefalte innlegg

I den BMW E30 320i som jeg har sett på så er det ikke noen spiller (stero). Det er en slik gammel type kontakt nå inne i der.. Den ligner ikke på iso kontakt i det hele tatt, er noe gammel bmw greier. Må vel kjøpe en slik adapter da..

Har sittet en BMW Bavaria spiller originalt vet jeg.

Men så sitter det en slik sort liten kontakt 2 pin det står "amp" på bak der. Den går utenom den BMW kontakta + at det sitter en kontakt, med kun en hvit ledning som går ut av selve stikken, er det til motorantenne?.

Hvordan går man frem for å koble dette?.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjøper en bmw->iso også kobler du den ledningen som er blå&hvit til antenna! Da går antenna opp når du skrur på spilleren og ned igjen når du skrur den av! :)

Edit: Eller lurer du på HVA den ledningen er til? (den som ligger der fra før) isåfall er det jo bare å rive ut hele driten og se hvor ledningen fører hen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjøper en bmw->iso også kobler du den ledningen som er blå&hvit til antenna! Da går antenna opp når du skrur på spilleren og ned igjen når du skrur den av! :)

Edit: Eller lurer du på HVA den ledningen er til? (den som ligger der fra før) isåfall er det jo bare å rive ut hele driten og se hvor ledningen fører hen! ;)

altså nå har jeg kjøpt en slik bmw til iso kontakt. den er montert. fungerer utmerket alt bortsett fra radio. antennen på bilen må være en motorantenne. har en hvit ledning til overs, samt en 2 stik kontakt som det står amp på. den hvite regner jeg med er styrestrømmen til motorantenne. den skal vel bare kobles inn på et uttak som er antennesymbol på radioen eller motorantenne. skal vel bare ha et signal..

Lenke til kommentar
Del på andre sider