hatsu Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 fikk litt frysninger igår jeg ,da... ...mæææn as.....her har jeg lixom punga og skulle ha tak i nye dekk.....ingen som hadde falken ziex inne...så jeg fikk no andre såler til charaden....det som skremte meg mest er hvor bra disse falken dekka egentlig er : ....hver eneste dag kjører jeg en fast strekke....*bombe* hihihi....og en liten del av den strekka er en slags "avkjøring" fra motorveien iform av en 360 graders kurve kan du si....anbefalt fartsgrense er 30.....nå vet jeg hvor jeg har bilen og pleier å gjøre "bråtere" flaue når de ligger oppi arsen min....for i den kurven pleier jeg å gi på....sånn ca 90 og bilen ligger som støpt selv i regn vær.....igår hadde jeg en "bråter" oppi arsen igjen....greit tenkte jeg, for flise`n litt da......hihihi....men jeg glemte at jeg hadde uprøvde såler....:eek:og det gikk så det gikk i 360 graders piruett i den siste delen av kurven!....mæn as ! jeg rakk bare å høre et "svoosj!"og skjønte at her jeg gikk jeg rundt og ratta det jeg var kar om, til ingen nytte....jeg så bare autovernet nærme seg raskt før bilen fortsatte i sin piruett og jeg hadde "bråtern" front mot front.........shokralhamdolillah!.. både jeg og lil`loonyen min slapp med skrekken.....så nå venter jeg på at noen skal få se å få tatt inn de falken dekka snaaaart as...... erkke no morro -morro lenger...:(.med de nye dekka....jeg får vel bruke dem til burning og sånt da...noen andre som har opplevd slikt i det siste el?:o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 fikk vann planing igår med de dønn utslitte fulda dekka mine, gikk bra, hvis ikke så hadde ikke jeg hatt rett forstilling idag ihverfall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy405GTX Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 hadde en lignende opplevelse som deg daihard... kjøpte 215/40-17" falken fk 451 dekk... en dag jeg var ute på vått føre så kommer jeg da til en sånn fintberykta avkjøring der jeg liker og gi pålitt ekstra ut av svingen...meeeeeen denne gangen kjente jeg rompa var på go vei ut og fant ut at dette var jo ikke som det skulle......... :eek: mener og huske at helårs dekka mine sitter bedre på vått føre, men det kan jo være at jeg ga på litt mer enn det jeg vanligvis gjør da... Siter go fast go strong ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet August 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Originally posted by Tommy405GTX hadde en lignende opplevelse som deg daihard... kjøpte 215/40-17" falken fk 451 dekk... en dag jeg var ute på vått føre så kommer jeg da til en sånn fintberykta avkjøring der jeg liker og gi pålitt ekstra ut av svingen...meeeeeen denne gangen kjente jeg rompa var på go vei ut og fant ut at dette var jo ikke som det skulle......... :eek: mener og huske at helårs dekka mine sitter bedre på vått føre, men det kan jo være at jeg ga på litt mer enn det jeg vanligvis gjør da... :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg