708 Racing Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Da ble det BMW igjen da. Henta bilen i dag, men er ikke helt ferdig montert etter lakkering enda. Bilen er en 84 mod, med 2,5 motor i. Bilder kommer. Måtte bare advare dere mot fargen! :) Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 "Type R" og greier. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet September 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 "Type R" og greier. Rosa... Var litt ironisk ment om du ikke skjønte det...:hondakick HAHA! Kul smiley det der forresten... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 SMAKSPRØVE Her ser dere bilen. Hjula er ikke de som står på nå, men er slike jeg skal ha på til sommeren. Ellers er ikke alt montert enda, som dere sikkert ser. Har en del planer, men skriver om det senere... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Den var jo RÅ! :) Likte den, mer bilder takk:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gitarsan Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 artig fargevalg Siter "The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Det der så bra ut! Riktig stuk hvertfall, skamsenk og fete felger helt oppunder kanten! :thumb Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Stuket var rimelig greit ;) Men resten... Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 den var tøff, fargen var jo og faktisk ikke så gal :D Siter Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Tsbusa: Takk takk! Så du likte denne bedre enn Ventoen? ;) Gitarsan: Fargen er en Candyfarge, med sølv i bunn for å få den rette effekten. Må egentlig sees i virkeligheten for å se helheten, men slik er det vel med alt. 0ddis: Bildet er tatt før montering, altså rett etter lakkering. Skal ta noen bilder når jeg har fått på alle delene. Maxboost: Fargen ser nok bedre ut enn den høres ut for. Fakta og planer kommer en dag jeg har tid! Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Så ikke så dårlig ut det. Bilen kommer vertfall til å vises godt med den fargen. :D Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Den var RÅ!! Skulle hatt en annen front bare, ellers var den fet med de felga:) Takk for handelen av dekka forresten, sitter som støpt:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Noen av planene er: infinity-leppa infinity-skjørt E36 hekk eller infinity hekk Andre speil Justerbart senkesett Nye stoler "Racingratt" +++ Flere planer kommer! Si ifra om derre vet av noe av de delene ovenfor da! Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UltraComp Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 hvilken størrelse er det på felgene? 8x17? mye mods som må til for og få plass fremme? 80mm eller coilovers? Siter Broooom! See you when you get there.. Det er ikke farten som dreper, det er bråstoppen! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=73092 90 BMW 320i (x) 89 VW Corrado G60 (x) 88 Golf mk2 GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 hvilken størrelse er det på felgene? 8x17? mye mods som må til for og få plass fremme? 80mm eller coilovers? Felgene som bilen er valset etter er 8,5" forran og 10" bak. Har dog ikke kjøpt dem enda, men regner med jeg har maken i huset snart. For å få plass til dette må det valses en del ja. På bildet er det kappa fjærer, men er på utkikk etter et justerbart sett, som kan justeres både fram og bak... Noen som vil selge meg det eller? ;) Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg