UltraComp Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Felgene som bilen er valset etter er 8,5" forran og 10" bak. Har dog ikke kjøpt dem enda, men regner med jeg har maken i huset snart. For å få plass til dette må det valses en del ja. På bildet er det kappa fjærer, men er på utkikk etter et justerbart sett, som kan justeres både fram og bak... Noen som vil selge meg det eller? ;) Syntes det så meget bra ut :) innpress er det på felgene? ja du bør så absolutt få deg et justerbart senkesett, koed har noen coilovers til en grei penge Siter Broooom! See you when you get there.. Det er ikke farten som dreper, det er bråstoppen! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=73092 90 BMW 320i (x) 89 VW Corrado G60 (x) 88 Golf mk2 GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 kult og se at folk tar litt spesielle farge valg.likte bilen utrolig godt.stuket var smooth.senkinga var perfekt.stå videre denne bilen skal jeg følge utviklinga på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Syntes det så meget bra ut :) innpress er det på felgene? ja du bør så absolutt få deg et justerbart senkesett, koed har noen coilovers til en grei penge Takk takk! Er ikke sikker på hva slags innpress det er på de felgene. Skal finne det ut i morgen. Får vel ringe Koed i morgen å høre med de... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 kult og se at folk tar litt spesielle farge valg.likte bilen utrolig godt.stuket var smooth.senkinga var perfekt.stå videre denne bilen skal jeg følge utviklinga på Takk! Morro å se at noen folk liker fargen også. :) Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 man må ha en farge som folk legger merke til veit du hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 de felga gjør seg så sinnsykt bra! feit bil :D Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Fant meg noen "bøttestoler" en dag som jeg bestilte... Kommer i morgen. Skal montere de rett etter jeg har vært på Biltilsynet... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Kom over noen veldig billige stoler på nettet, så disse er anskaffet, og skal inn sammen med rattet. Denne girkula er også montert, men må vel skaffe shortshift etter hvert. Noen som har noe å anbefale? Nå når jeg er lærling, må jeg velge mellom å bruke penger, eller å tjene penger, så jeg velger å tjene penger. Følgene av det blir lite fritid og sein framgang i "prosjektet", om jeg kan kalle det et prosjekt da... :) Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flip_ Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Rå bil. Tøft at noen velger slik farge;) skille seg ut litt :respect Siter 1991 BMW 325i -X-1987 VW Golf II GTI 16V -X-1992 Audi 90 Coupè quattro 2.8 V6 -X-1997 VW Passat 1,8T -X-1993 BMW 318is coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Kom over noen veldig billige stoler på nettet, så disse er anskaffet, og skal inn sammen med rattet. Det er de samme stolene som jeg har satt inn i e30 min :D de er faktisk gode aa sitte i, iforhold til prisen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Flere bilder av bilen?? Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Flip: Takk skal du ha. Går bare å gleder meg til sommeren når leppene skal på gromhjul skal monteres! Tomasso: Ja, kjentes ikke så værst ut. Brukte du de festene som var med, eller tok du en gjennvinning av de gamle orginale skinnene? Og hvordan festet du selene? Soberg: Har ikke tatt bilder av bilen etter den dagen det første bilde jeg la ut var fra. Men her får dere se fra andre vinkler. Til de som lurer, så er ikke tapen der for å få et kulere utseende, eller for å holde bilen sammen... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
webba Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Stilige felger på den BMWèn samme som ej har...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Stilige felger på den BMWèn samme som ej har...;) Skal ikke selge da? Har ikke en tråd om bilen du da? Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Tomasso: Ja, kjentes ikke så værst ut. Brukte du de festene som var med, eller tok du en gjennvinning av de gamle orginale skinnene? Og hvordan festet du selene? hvis du går inn på tråden min så ser du noen bilder, jeg brukte de festene som følgte med, oxo lagde jeg noe eget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg