soNiXx Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Blir teit og kjøre for en tur til.. tror ikke det er så mange som gidder og kjøre så langt da. Bedre og få til noe etter messa. alltid vært knall og dra på treff etter messer :) må gjøre det, syntes jeg ;) Siter - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chasin Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Hei! Jeg skal på autofil messa, og skal inn med bilen der. Hvor er det enklest/best/nærmest å vaske bilen i nærheten? Skal bruke bøtte og svamp... :) Kommer fra Trondheim og er ikke spes kjent i området. Siter Pioneer Reference Series Bilen min http://www.fmh.moo.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rebel Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Esso stasjonen i Lillestrøm er ny og fin, så der er det greit å vaske. Eller så er det ett sted rett over gata for den hvor de vasker bilen innv. og utv. for 150kr tror jeg det er. Se på denne linken så har du tegnet inn kart og kjørerute fra Varemessa til Esso. Adressen til stasjonen er Nittedalsgata, regner med du har GPS.. ;) http://local.live.com/default.aspx?v=2&cp=59.959264~11.038942&style=r&lvl=13&sp=Point.tzsjtvhxkdby_Esso%20Lillestr%u00f8m___~Polyline.tzsmrwhxkk5q_tzs56thxm3t0_tzs3gkhxm9d0_tzs3pchxmc43_tzs32yhxmfv7_tzs41zhxmn1q_tzs56thxmqjz_tzs4nchxmrxj_tzs2x4hxmsgz_tzrxwbhxms3b_tzrsmnhxmpsv_tzrqwdhxmkwy_tzrp44hxmhyz_tzrnbyhxmh5t_tzrmkvhxmfnf_tzrk76hxmgmd_tzrktnhxmhs5_tzrk1dhxmkwy_tzr6zphxn7zf_tzr3h5hxnj2t_tzr3wthxnr84_tzr5tvhxnrfy_tzr5tvhxnpqv_tzr6d8hxnh9n_tzr8j3hxnc24_tzr9h0hxn9qk_Esso%20-%20NV____%230000FF_%23008000_2pt_Single_Solid_tzrnrjhxmhkf&cid=2BBC66E99FDCDB98!4065 Siter Rebel 2001 S60 2,0T (tilsalgs) 2000 V70R AWD Laserblå (soon2come) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Kan da ikke finne på å anbefale den sjappa som vasker bilen for 150 kr.. er du gal! De fyller vann kl 9 på morran og vasker sikkert 20 biler med samme bøtta.... Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chasin Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Jeg skal vaske bilen før den kjøres inn på exporamasenteret på Hellerudsletta, så jeg tenkte kansje å vaske i nærheten der... :) Noen steder i nærheten der? Siter Pioneer Reference Series Bilen min http://www.fmh.moo.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Hei! Hva blir det til til helga da? Blir det noe cruising eller treff? Gleder meg til autofilmessa nå, blir der hele helgen, hotel i lillestrøm :) Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Oppdatert 1 post! send sms til alle venner og kjente! møt opp med godt humør!! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
int Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 kommer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rebel Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Jeg skal vaske bilen før den kjøres inn på exporamasenteret på Hellerudsletta, så jeg tenkte kansje å vaske i nærheten der... :)Noen steder i nærheten der? Da blir det Esso ved Olavsgård. Litt usikker på om de har selvvaskeanlegg, men mener det ganske sikkert. Evt. må det blir Statoil ved Kjeller Flyplass. Siter Rebel 2001 S60 2,0T (tilsalgs) 2000 V70R AWD Laserblå (soon2come) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soNiXx Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Vi stiller til treffet! bra at det skjer noe! :) Husk kolonna for alle fra Østlandet! Kolonna går fra Larvik (Farriseidet) kloken 10.00! Møt opp med godt humør og mange biler! vil bli filmet mye innover, grunnet en Japsebanden film som skal lages. Og vi gleder oss :) Siter - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Jeg skal vaske bilen før den kjøres inn på exporamasenteret på Hellerudsletta, så jeg tenkte kansje å vaske i nærheten der... :)Noen steder i nærheten der? er selvvaske anlegg på esso på hvam, det er ca 1,5km unna eksporama senteret, men de har da vel helt sikkert vaskeplass på exporama.. de har da det når motorfestivalen er der i allefall.. Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Er en del åpne områder i samme område som Dekkmann ved Hvam som kan brukes. Ellers er jo Plantasjen fin, selvom Securitas er innom der av og til. OKS tror jeg ikke det er lurt å være på, var å burna der med russebil en kveld og vi ble jaget vekk av noen som jobba der :P Er ikke 100% sikker på om Ringnes på Gjelleråsen har bom eller noe sånt, i så fall er det plass der. Lørenskog vgs er fint sted å være, litt trangt hvis det kommer mange men men... Hva med parkeringsplassen til Sharif (nye bygget)? Den er jo ganske stor. Edit: Tenker da på områder vi kan være på i tilfelle det er stengt på Skedsmohallen :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Finn et sted med en fin, hvit vegg så kan vi kjøre video fra Drift Battle med prosjektor i stedet for å burne :D Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Haha, hadde vært konge da. Montere prosjektor i bagasjerommet på en bil eller no og ha "drive-in" kino =) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 laken, 3 planer, noen spiker. så er det i boks. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg