240Råner Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 laken, 3 planer, noen spiker. så er det i boks. hadde vært morro det, åsså kunne vi kjørt lyden på 2 av bila den eene spiller venstre kanal og den andre spiller høyre for å få sikkelig morro lyd :D Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Christian Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Det hadde vært konge!kiddie Siter peugeot 205xr 86 mod(solgt) peugeot 205gti 86 mod(solgt) ford mondeo tdci 03 mod(solgt) Audi a3 tdi 04mod ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schizo Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Sees på skedsmohallen da =) Siter - 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt) x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt) VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SignatPål Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Vi sees der gutta!!!! Kommer i min styla SeatToledo... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Da regner jeg med at jeg tar en tur også , hva er adressen? :P er ikke så kjent har bare gps Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Skedsmohallen Adresse: Leiraveien 2 2000 LILLESTRØM Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RollaOle Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Kommer kommer kommer.. happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Christian Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 kommer!! Siter peugeot 205xr 86 mod(solgt) peugeot 205gti 86 mod(solgt) ford mondeo tdci 03 mod(solgt) Audi a3 tdi 04mod ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Hehe, hva skal en si , etter å ha loka rundt i Lillestrøm i et par timer, så møtte jeg på ChromeCorolla og kompani, blei med de en liten kjøretur ut på landet, med litt gøy, var en kosli kveld, ålreit miljø rundt her =) Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RollaOle Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Hehe, hva skal en si , etter å ha loka rundt i Lillestrøm i et par timer, så møtte jeg på ChromeCorolla og kompani, blei med de en liten kjøretur ut på landet, med litt gøy, var en kosli kveld, ålreit miljø rundt her =) Hallo! Dårlig me oppmøte, men traff på dere gutta så det ble en liten lokalcruising med en liten dæsj herjing! :) Takk for sist! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 noen som tok no bilder el? :) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 æsj.. vi var der. Var jo mye fine biler der... helt til klokka ble rundt åtte.. da måtte vi dra pga calibra som tok kvelden.. Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg