2r-e-rik Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 i 940lt er automatkassa olje styrt eller er det hjernen som styrer den? har planer om å kaste den kassa til h***** og putte i manuell. noen erfaringer med hvilke manuell kasse som funker bra som er lett å putte i? Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 litt usikker. er det du som har den gule 245 med sort stripe? tror ikke den er koblet til hjernen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Litt ot, men funker den der automat kassa der bra, når du drar henger, ved vanlig kjøring osv? Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy-R Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Oljestyrt kase i 940. Bare å bytte til manuell. Brukte jo å være M90 i disse orginalt. Men mange setter på getrag 265 istedet, da den tåler litt juling. OT:Automatkassa tåler en god del med ekstra oljekjøler, og relativt fersk olje i kassa. Bytter olje i kasse hver 1500km jeg da. Siter www.turbo.as Flest aktive brukere noensinne var 1, 01.01.70 klokka 01:00. HAHA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 få klint inn en manuell du! mer morro å kjøre det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 litt usikker. er det du som har den gule 245 med sort stripe?tror ikke den er koblet til hjernen. det stemmer!! Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Litt ot, men funker den der automat kassa der bra, når du drar henger, ved vanlig kjøring osv? det gjør den sikkert, men jeg er ikke hendikeppa... så jeg greier å gire skjøl... Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Oljestyrt kase i 940. Bare å bytte til manuell. Brukte jo å være M90 i disse orginalt. Men mange setter på getrag 265 istedet, da den tåler litt juling. OT:Automatkassa tåler en god del med ekstra oljekjøler, og relativt fersk olje i kassa. Bytter olje i kasse hver 1500km jeg da. hvordan er passformen på getrag'en da? tenker da på spakstellet... og mellom aksel.. noen som har 262 cr kasse i 940? Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 det gjør den sikkert, men jeg er ikke hendikeppa... så jeg greier å gire skjøl... Spørs hva du skal bruke bilen te d da men.. Automat er deilig å kjøre med når du skal kjøre langt og manuell er greit når du skal leike.. Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Spørs hva du skal bruke bilen te d da men..Automat er deilig å kjøre med når du skal kjøre langt og manuell er greit når du skal leike.. bare skal ha manuell i bilen jeg... så enkelt er det... det går vell mer på smak og behag. Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syrre Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Hva er det du driver med nå a TE? Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg