DevilsTower Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Gidder ikke oversette Well, after a bit back and fourth on this one, I've kind of settled down with this version. I'm way to tired to do more on it now, and I'm kind of tired of the chop too... Many thanks to NeonMuffler and Nheer Design :) Thanks for watching all the wips guys! CHOP Orig Comments are very welcome! :D - devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Denne kommer til å bli rå!! Gleder meg til å se Finishen ;) Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Takker RCfrik! Update i første post!!:D Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab96 Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Sinnsykt fet! Men på update 2, så er den blå ringen i den høyre lykta (bilens venstre side) litt "u-rund", hvis du skjønner hva jeg mener:) Siter '75 Saab 96 v4 Rallybil '80 Saab 96 V4 Jubileum '88 Saab 900 Aero '90 Saab 900 Aero '96 Saab 9000 Aero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Nå var den enda råere :D !!! Ble bra det der ja :P men skulle ønske jeg klarte det også (A) Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 najs najs ganske kul denne her :D stå på ;) kunne du sende link til bakgrunden du har skifta til på pm? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 blir vell litt feil refleksjoner siden bilen står inne.. ser fjell, himmel osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Refleksjonene er nå fjernet, og har lagt på IC og monovisker. Kommer update iløpet av kvelden/natta;) Takker for alle kommentarene, kom med fler!!:D - devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"URQuattro" Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Tøff denna. Du må lage en how to, tråd på denna brushinga di. Siter 1984 Audi Coupe quattro. 1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 ja, d er jeg enig i! jeg trenger virkelig hjelp til brushing, så hadde vært fint med en tut eller no lignende ;) Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Har akkurat laget en tut om bredding, og det tok ganske lang tid... Brush-tut kommer til å ta 10x så lang tid som det, så får se om jeg gidder ;) Ferdig produkt ligger i første post folkens, tar fortsatt imot kommentarer:) - devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 den ble nice da ;) !! Hvor ligger denne tuten din? (A) Håper du lager en tut om brushing også da ;) Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 ble feit :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Drit bra modd Espen, ble selv imponert av wipene du sendte. Står respekt av dette mann. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Grom den! Men man ser fargeforskjeller på bilen og 'stylingen'.. Og nettingen i luftinntaka er for vide mener jeg.. Ellers er den rå feit! Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg