volvoRsport Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 den ble nice da ;) !! Hvor ligger denne tuten din? (A) Håper du lager en tut om brushing også da ;) Brushing er noe man må lære seg selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzzn Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 rå modd det derre men det er noko som ikkje stemmer bilen ser litt rar ut i forhold til bilde ser ut som den ikkje passer... litt klippe og lime aktigt... Siter Vinjo.nu kjem på ein pc nær deg!! Vær på Vakt _____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Brushing er noe man må lære seg selv. ja, det er jeg klar over, men jeg klarer ikke og har prøvd mange ganger. så en tut for nybegynnere hadde vært fint serru Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 ja vil lære å Brushe jeg å men får ikke til så en tut hadde ikke gjort noen hehe Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Rcfrik: Har addet deg på msn, vet ikke om du har accepta enda=P Kimmi: kan godt adde meg på msn du også, så kan jeg se hva jeg får gjordt;) msn ligger i profilen... Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 det kommer en enkel brushe tut i gatebil magazinet, er ikke sikker på hvilket nummer det blir, må bare bli ferdig først:) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Rcfrik: Har addet deg på msn, vet ikke om du har accepta enda=P Kimmi: kan godt adde meg på msn du også, så kan jeg se hva jeg får gjordt;) msn ligger i profilen... du har adda den gamle adressa mi, og den virker ikke lenger, har adda deg nå jeg ;) så det er bare og godta ;) Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg