Boddiz Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Hmm, Lurer på hvorfor det er så få poster på dette forumet? :hvaskjera Hvor er dere Calibra-fans?! Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 på http://www.calibra.no vell :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calli-Turbo Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 er her jeg da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-KrZ- Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Jeg Er Her :d Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 på http://www.calibra.no vell :) Oja, så det er sånn det fungerer, isolert dere helt dere... :) Calli-Turbo og -KrZ-: dere er jo her, men dere skriver jo ingenting på Calibra forumet her.... da "hjelper" det ikke så mye.. hehe Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-KrZ- Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 sorry skal bli flinkere lover :D lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Er her jeg også, men her er det jo helt dødt da.... Men artig å innom bilforumet av og til uansett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-KrZ- Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 jaggu det er det.. bilforumet skal gjennoppstå :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calli-Turbo Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 ja men når jeg egentlig ikke lurer på så mye om Calibra enda (da jeg bare har hatt bilen i 2 uker) og ikke har hatt noen problemer så blir d ikke så mye skriving.........men d kommer sikkert etterhvert da, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla tralla Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 dere skjems vell litt siden dere holdere litt sånn i skul... heh..... neida.. . Siter no turbo shit just real POWER!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 er da her jeg også, Boddiz, men bruker nok ett annet og litt bedre forum til akuratt den bilen :) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yngveh Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 er da her jeg også, Boddiz, men bruker nok ett annet og litt bedre forum til akuratt den bilen :) som hvilket? calibra.no ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Ja, er nok calibra.no han tenker på ja....:) Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullfight Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 på plass nå jeg også ... kommer til å legge ut masse bilder av mitt prosjekt ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-KrZ- Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Hmm, Lurer på hvorfor det er så få poster på dette forumet? :hvaskjera Hvor er dere Calibra-fans?! vi kan vel si at det er noe mere liv her nå ;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg