Boddiz Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Det er godt :) hjelper med litt "masing" tydeligvis ;) Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crime Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 WTF, folk våken nå;D Jeg er her også forresten :) Siter [o]Audi A4 Quattro 1.9TDI 155hk (chip) [x]Vw Passat TDI *KNUST* [x]Opel Astra F SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stein t Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 jeg å er her noen ganger men er mest på calibra.no Siter opel zafira opc 2007 opel vectra stv 20 DTH 1997 opel calibra 20 i 16v 1991 http://www.calibra.no/showcase.aspx?id=533 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-KrZ- Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 hehe godt godt ;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Er her og på gatebil forumet mest jeg da jeg syntes calibra.no har forfalt vanvittig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flpruben Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Fant ut at jeg har vært registrert her siden mars 05, men tror aldri jeg har vært innom.. Holder meg helst til calibra.no jeg også, men får vel poppe innom her av og til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Greit her :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KnugeN Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 calibra.no som er tingen ;) Siter NT Motorklubb - Tørråssjøen Isbanekjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calibrasigge Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 samma med meg også....er på calibra.no stort sett Siter Sigge//OMC Oslo-Akershus Opel Omega mv6 caravan XOpel Calibra Turbo C20XET (solgt) X Opel Omega 2.0i (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianPian Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Hmm, Lurer på hvorfor det er så få poster på dette forumet? :hvaskjera Hvor er dere Calibra-fans?! sikkert ute å pimper bilene sine med styling og neonlys :p grinchy Siter - Kadett c 1.6 79 - Ascona b 2.0 81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calibra92 Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 jeg er her. ny her men. calibra som gjelder:) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazermonkey Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Mange calibra fans her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Er her og på gatebil forumet mest jeg da jeg syntes calibra.no har forfalt vanvittig! C.no har aldri vært så bra som nå :) Bortsett fra for 4-5 år siden da vi var 70% mindre enn vi er nå... Men det har noe med den "indre" kjernen å gjøre :) Cluet er å holde seg der ofte :partyon: Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazermonkey Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Alle drømmer jo om en calibra, de tørr bare ikke å fortelle det :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Alle drømmer jo om en calibra, de tørr bare ikke å fortelle det :p HAHA :D det blir vel som å si at alle kvinner drømmer om jenteXXX :P men det er veldig mange av oss her i landet. :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg