Gå til innhold

Min Volvo 945!!!

Ranger emnet


Trond D

Anbefalte innlegg

Da var tiden kommet for å bytte ut 740en. Den er nå tilsalgs å kommer til å bli savnet :(

 

Min nye bil er en 93 model 945 med ft maskin! Bilen har rullet 240 000km, å ble handlet i Trondheim(lang tur).

 

Det som er gjort med den fra før:

Hvite blink rundt hele,

Eiker felger,

2,5" simons effektanlegg,

Et jalla powerfilter,

Satt i chipp av en sort som jeg ikke hvet,

Montert vinge på bakluke,

Senket 35mm,

Monert hengerfeste som kan trekke 1800kg.

 

Slik ser den ut.....

DSC02547.jpg

DSC02558.jpg

DSC02562.jpg

DSC02567.jpg

 

Til nå så er jeg kjempe fornøyd med bilen, kjekt med turbo når mann ikke er vant med det. Morsom lyd!!!:D

 

Mine planer:

Fikse en del lakk skader,

få i en viking chip,

skru opp lade trykket,

få i noen målere,

sote alle vinduer(utenom front),

3" jt hele veien,

k&n filter,

bygge annlegg,

nye sommer felger neste sommer(18 eller 19),

flytte over bilstein bak på 740en til 945en,

avstivning,

531 topp med a-kam +++.

 

Er nok en del som jeg ikke kommer på her. Dette er ting som jeg vil gjøre, men som kommer til å ta tid. Lån i læretida :shake

 

Takker Ante (Volvo740turbo) for hjelp av kjøp!

 

Kommer flere bilder i morgen.........

96 Volvo 945 B230ft

94 Volvo 945 B230ft (vraka)

88-89 Volvo 740 B230f (solgt)

 

Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 155
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hey. driddpene bil må eg sei! har sykt lyst å gjør akkurat d samme som deg, men eg har ikkje penger;'(

 

var det ein lang kjøretur fra Trondheim? men eg ska veddda på at du e like stolt som ein nybakt far;D haha

 

stilig bil! få någe pics av motoren då!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-vw polo:S

-200sx S13, E85 edition 320 RWD;)

X Volvo 740 GL, 88mod. *godbilen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

va greit lang tur ja... men noen gode stopp innimellom , så kjørte trond tilsammen 5.5 time , og eg 8.5... så med pausene så kom me fra værnes (flyplassen) til stavanger på ca 14 timar... ble vel noen å 80 mil trond ? btw til di som lurer hvorfor eg kjørte lenge , trond sovnet hele tiden... mens eg kjørte å prata m han - sovna an midt i setninger osv... da fant eg ut d va tryggere å kjøre sjøl :P hehe god bil å kjøre vertfall!

Toyota Cressida

Volvo S60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

va greit lang tur ja... men noen gode stopp innimellom , så kjørte trond tilsammen 5.5 time , og eg 8.5... så med pausene så kom me fra værnes (flyplassen) til stavanger på ca 14 timar... ble vel noen å 80 mil trond ? btw til di som lurer hvorfor eg kjørte lenge , trond sovnet hele tiden... mens eg kjørte å prata m han - sovna an midt i setninger osv... da fant eg ut d va tryggere å kjøre sjøl :P hehe god bil å kjøre vertfall!

Hva det ikkje ca.90 mil med kom te, trodde det. Bare mobb med deg, he he :D

96 Volvo 945 B230ft

94 Volvo 945 B230ft (vraka)

88-89 Volvo 740 B230f (solgt)

 

Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår