Gjest brunerune Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Spotta en niice Supra ved bjerksted i 1400 tia idag, hadde svæær, svart alu vinge! Prøveskilter seff. Høyrekjørt.. Noen som har pics av denne ?? Var et kvinnfolk som kjørte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Tror det er dama til han Hao eller hva han heter. Han som hadde den røde Skylinen som drev en stylingsjappe i Stavanger. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaXXXon Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 sølvgrå? for da så jeg også den rett bak kvadrat.. :) Siter __________________ Jone Klemo Øverland medlem av Club-Honda Norge 92-Honda CRX vt Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge HER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 såg den jeg og, sølvfarget og rimelig stillegående.. :) Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg