B.T.i Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Det er helt seriøst noe som er feil med dagens ungdom, lurer på hva dem egentlig lærer hjemme når dem kan gjøre slikt uten dårlig samvittighet... Edit: Skrivefeil... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Nei, den der er vel boole sin her på forumet... Det stemmer! Er Anders sin bil det der! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Offtopic: Vi har vel ikke litt fordommer har vi vel?! Makan!! Jeg går i hettegenser ofte og sto på skateboard under store deler av oppveksten. Jeg har aldri rørt en bil på den måten. Ingen av de andre vennen mine med hettegenser og skateboard. gutten ga jo et eksempel, i tillegg understreker han lenger nede at det var et eksempel.. Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Nei, det var en spøk. Jeg har generelt sett få fordommer, selv om jeg ofte liker å spøke med fordommer. Alt fra rasefordommer til sosiale fordommer. Folk har så mange slike fordommer at jeg liker å leke litt med dem. Kanskje en uvane, men aldri vondt ment. :) Mitt inntrykk av folk kommer av oppførselen. Kan se utrolig negativt på en 25-åring som oppfører seg umodent og generelt sett er en idiot, en 15-åring med god oppførsel, gode holdninger o.l. ser jeg derimot veldig positivt på. /OT Edit: Høyst klar over det. Men det virker som enkelte forsto spøken likevel? Anyway, har ikke noe i mot folk i hettegensere o.l., bruker det selv. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Jeg er ungdom nå til dags, men jeg gjør ikke slikt, jeg har respekt for andres ting. Finner jeg noe jeg er misunnelig på, velger jeg heller og gå den lange, men ærefulle, veien ved og lage noe lignende jeg er fornøyd med selv; ikke 1) stjele den eller 2) ødelegge den. Det er så UFATTELIG provoserende at enkelte amøbiske individer ikke klarer og la andres ting være i fred!! Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Fy faen altså... Så jævlig trist. Jeg knipsa par bilder av denne for noen uker sia. Denna bilen var sykt strøken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Fint å bo i verdens rikeste land som ikke har penger til noe som helst, stå på norge. Er jo bare å ligge i bilen å vente med balltre det. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Kan fort bli veldig slitsomt. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Tror faktisk jeg hadde gjort bilen om til min permanente hybel og balltreet limt fast i hånden med en så fin bil :rolleyes: off, så synd! Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg