Trollet_ Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Hei, jeg vurderer og kjøpe denne subben, skru ut elementene og lage ei ny kasse med bassreflexrør som går opp i hattehylla... https://bilstereo.secure.flexiweb.no/productview/19374664/ Noen som har hørt denne og kan anbefale/advare meg denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Portene skal gå opp hattehylla? Hvor skal elementene spille? i bagasjen? Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 ja var tanken det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Da kan du slå fra deg den tanken med en gang. Det vil rett og slett låte dritt. Er det ikke bare å teste med kassa slik den er da?? Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Da er det vel bedre, som typhon sier, å bare teste kassa, eller kjøpe løse elementer, f.eks Fusion EN-SW12ES. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Hva er poenget med å betale for ei kasse hvis du bare skal kaste den??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Da er det vel bedre, som typhon sier, å bare teste kassa, eller kjøpe løse elementer, f.eks Fusion EN-SW12ES. hvor får man disse billig da? fant den her til 899.- http://installbay.no/index.php?cPath=26_43&osCsid=16bcae5ddcc0ce92d6070931936e49d3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Hva er poenget med å betale for ei kasse hvis du bare skal kaste den??? grunnen til at jeg ville kjøpe denne pakken er at det er et tilbud... fyren på lydpåhjul i bodø sa at elementene koster egentlig 1398.- per stk... så det vil jo da si at jeg får 200.- i rabatt + ei kasse på kjøpe...så kan jeg heller selge kassa billig til noen elns.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 - Recomended Sealed Enclosure: 28,58 Liter (tuned @ 54Hz) - Recomended Ported Enclosure: 48,28 Liter (75mm x 225mm port tuned @ 33Hz) hvis jeg skulle kjøpe 2 slike fusion EN-SW12ES, burde jeg da ha en kasse på 96-97 liter eller burde jeg ha en kasse med 2 kammer som er på 48 liter pr stk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 vil forresten denne forsterkeren rekke hvis jeg kobler elementene i 2 ohm? http://installbay.no/product_info.php?cPath=26_44&products_id=638 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Ville nok gått for en forsterker med litt mer pulver hvis jeg var deg... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 vil forresten denne forsterkeren rekke hvis jeg kobler elementene i 2 ohm? http://installbay.no/product_info.php?cPath=26_44&products_id=638 Ja, men jeg vil heller anbefale deg Earthquake PHD2000 som vi har på tilbud nå til kr 3595,- (veil kr 5995,-) Hvis det er bra tilbud på den Cadense kassen så er det sikkert ikke noe iveien for å kjøpe den, ikke hørt den før. Men du bør slå fra deg å ha portene opp gjennom hattehylla, det er ingen god løsning. Alle våre produkter kan kjøpes hos Lyd på Hjul i Bodø. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 grunnen til at jeg ville kjøpe denne pakken er at det er et tilbud... fyren på lydpåhjul i bodø sa at elementene koster egentlig 1398.- per stk... så det vil jo da si at jeg får 200.- i rabatt + ei kasse på kjøpe...så kan jeg heller selge kassa billig til noen elns.... Da må du nok se deg kraftig lurt :D :D Her er ett bilde av den : og prisen ICE audio tar er : Enhet : STK Listepris : 895.00 Antall Pakke : STK Vekt : 5.50 Kg Dette har de kostet i lang, lang tid. Jeg kjøpte ett flash element for 895 for.. la meg se, 2 år siden.. Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Kregheim: ja hva synes du om det da....fyren på lydpåhjul sa at de spilte veldig dypt iværtfall!! er interessert i og spille ganske høyt jeg for min del:) EarthQuake: er det generellt dorlig og ha portene opp i hattehylla eller? har sett mange som har det, eller ville det bare funke dorlig med Cadence elementene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Portene kan godt vendes opp igjennom hattehylla og basselementene "ut i bagasjerommet", men lydmessigt så kan dette bli noe "rart" og feil i forholdt til lydkvaliteten. Kjøp deg heller 2 stk. løse elementer og bygg deg en kasse så kan du selv finne ut hva som låter best etter din mening. For alt i verden så kan det hende at du blir strålende fornøyd med den kassa hos gutta på "Lyd på hjul". Kjøp den og test den. Den er jo så billig allikevel! Husk at pris og kvalitet ikke alltid går "hånd i hånd" men smaken vår er så forskjelligt og vi stiller ulike krav. Kjøp & løp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg