Gå til innhold

Cadence flashbox

Ranger emnet

Trollet_

Anbefalte innlegg

Hva er poenget med å betale for ei kasse hvis du bare skal kaste den???

grunnen til at jeg ville kjøpe denne pakken er at det er et tilbud... fyren på lydpåhjul i bodø sa at elementene koster egentlig 1398.- per stk... så det vil jo da si at jeg får 200.- i rabatt + ei kasse på kjøpe...så kan jeg heller selge kassa billig til noen elns....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil forresten denne forsterkeren rekke hvis jeg kobler elementene i 2 ohm?

http://installbay.no/product_info.php?cPath=26_44&products_id=638

Ja, men jeg vil heller anbefale deg Earthquake PHD2000 som vi har på tilbud nå til kr 3595,- (veil kr 5995,-)

Hvis det er bra tilbud på den Cadense kassen så er det sikkert ikke noe iveien for å kjøpe den, ikke hørt den før. Men du bør slå fra deg å ha portene opp gjennom hattehylla, det er ingen god løsning.

Alle våre produkter kan kjøpes hos Lyd på Hjul i Bodø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grunnen til at jeg ville kjøpe denne pakken er at det er et tilbud... fyren på lydpåhjul i bodø sa at elementene koster egentlig 1398.- per stk... så det vil jo da si at jeg får 200.- i rabatt + ei kasse på kjøpe...så kan jeg heller selge kassa billig til noen elns....

Da må du nok se deg kraftig lurt :D :D

Her er ett bilde av den :

10004-Cadence_FXW124.jpg?

og prisen ICE audio tar er :

Enhet : STK

Listepris : 895.00

Antall Pakke : STK

Vekt : 5.50 Kg

Dette har de kostet i lang, lang tid. Jeg kjøpte ett flash element for 895 for.. la meg se, 2 år siden..

Lancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kregheim: ja hva synes du om det da....fyren på lydpåhjul sa at de spilte veldig dypt iværtfall!! er interessert i og spille ganske høyt jeg for min del:)

EarthQuake: er det generellt dorlig og ha portene opp i hattehylla eller? har sett mange som har det, eller ville det bare funke dorlig med Cadence elementene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Portene kan godt vendes opp igjennom hattehylla og basselementene "ut i bagasjerommet", men lydmessigt så kan dette bli noe "rart" og feil i forholdt til lydkvaliteten.

Kjøp deg heller 2 stk. løse elementer og bygg deg en kasse så kan du selv finne ut hva som låter best etter din mening.

For alt i verden så kan det hende at du blir strålende fornøyd med den kassa hos gutta på "Lyd på hjul".

Kjøp den og test den. Den er jo så billig allikevel!

Husk at pris og kvalitet ikke alltid går "hånd i hånd" men smaken vår er så forskjelligt og vi stiller ulike krav.

Kjøp & løp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider