Gå til innhold

E-280 T 4 matic 2000 eller 2001 modell...

albester

Anbefalte innlegg

heisann.

Lurer på å kjøpe en 2000 eller 2001 mod e-280 t 4matic elegance. Er ikke sikker på om det er 2000 eller 2001, men er vel uansett samme bilen.

Det er en varebil som har gått 71000 km (garantert) servicer gjennomført, og det finnes ikke småriper, bulker eller noe på den. Motoren ser ut som den ikke er brukt, ikke 1 dråpe med olje osv på den. Hun som skal selge den (og som jeg forøvrig kjenner, så jeg vet bilen er omtrent ubrukt) forlanger 230 000 for den, med 12 alufelger med dekk.

Er det noe å utsette på denne prisen? jeg har ikke noe erfaring med mb i det hele,, så vet ikke om dette er en drittbil eller en god bil, hvordan de holder seg i stand og pris om 1-2-3 år da man kanskje skal selge igjen. Vurder også å sette inn bakseter etterhvert når dette ikke er så dyrt lenger, men får se. Men gjør man det vil vel verdien på bilen øke en del? eller ?

Noen som har noe meninger om dette? både pris, seter osv?

mvh ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann.

Lurer på å kjøpe en 2000 eller 2001 mod e-280 t 4matic elegance. Er ikke sikker på om det er 2000 eller 2001, men er vel uansett samme bilen.

Det er en varebil som har gått 71000 km (garantert) servicer gjennomført, og det finnes ikke småriper, bulker eller noe på den. Motoren ser ut som den ikke er brukt, ikke 1 dråpe med olje osv på den. Hun som skal selge den (og som jeg forøvrig kjenner, så jeg vet bilen er omtrent ubrukt) forlanger 230 000 for den, med 12 alufelger med dekk.

Er det noe å utsette på denne prisen? jeg har ikke noe erfaring med mb i det hele,, så vet ikke om dette er en drittbil eller en god bil, hvordan de holder seg i stand og pris om 1-2-3 år da man kanskje skal selge igjen. Vurder også å sette inn bakseter etterhvert når dette ikke er så dyrt lenger, men får se. Men gjør man det vil vel verdien på bilen øke en del? eller ?

Noen som har noe meninger om dette? både pris, seter osv?

mvh ab

Hei.

synes ikke prisen hørtes så ille ut jeg.

det koster jo litt å få opp baksetene å.

så om det lønner seg vet jeg ikke.

sjekke etter rust.

disse er plaga med rust i dører.

sjekk gummi lister oppå dørene:)

Masse mb deler selges, ta kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Hei.

synes ikke prisen hørtes så ille ut jeg.

det koster jo litt å få opp baksetene å.

så om det lønner seg vet jeg ikke.

sjekke etter rust.

disse er plaga med rust i dører.

sjekk gummi lister oppå dørene:)

Husk at denne har rustgaranti, så det koster jo ikke eieren noe å få det reparert, og om den har rust bak pakningen i dørene, så har det ikke noe å si på hvordan bilen har blitt brukt osv :)

Lite tips: Sjekk om det er oljesvetting på fordelerkasse

-Peugeot 406 SV D9

-x Peugeot Partner 1.9 D -1997

-x Toyota Celica GT4 Carlos Sainz Limited Edition #4789

-x Mercedes-Benz 190E 2.6 -1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider