licorice84 Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 hei! lurer på om det er startkransen som er slitt på G60'en min? av og til går starteren og tar ikke tak. må prøve fler ganger før den etterhvert tar tak og drar igang resten. dersom bilen bare har stått 2min siden sist jeg kjørte den, starter den med en gang uten noe tull, men har den stått lenge, må jeg ofte prøve å vri nøkkelen både 3 og 4 ganger før den plutselig tar tak... anyone? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 kan jo skje det! har svinghjul til deg om du trenger :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 tja, vet nå ikke om jeg trenger det, gitt:P er tross alt ikke såå lenge siden bilen ble satt sammen:D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 jaja :) men da veit du det! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 nice to know! får stikke innom Gøran og høre hva han mener om saken også... Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Dersom du tar ut proppen ned til svinghjulet så ser du vel startkransen? Bare å snu rundt motor å se. Ser du ikke noe gjennom det hullet (noe jeg mener å huske at man gjør) så får du skru løs starteren å se gjennom hullet på den.. Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 startkransen er vel I selve svinghjulet om jeg ikke tar feil? er denne utslitt hos deg GTI-R.. så trenger du vel nytt svinghjul :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 sikker på at starteren slår inn? at den ikke bare surrer uten å slå inn! har det prøblemet på min.. må bytte innslaget på startren.. Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 skal plukke den ut og titte litt en dag jeg har tid. den går uten å slå inn, virker det som. bare står og hyler. takk for tips:D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 eller inslagsrele`et på starteren?? ta ut denn og rengjøre starteren og smør dden opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 sannsynligvis innslaget ja.. bare å skru at starteren og bytte den.. kan være litt stress å bytte, så ofte like lett å bare bytte hele starteren.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 jepp, er nok innslaget. får se om jeg ikke bare bytter hele greia. irriterende å måtte prøve å starte fler ganger før den slår inn... Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 bump! tok ut starteren idag, den så litt sliten ut ja:D noen som har en lett tilgjengelig? hadde vært nice å ha den så fort som mulig, helst i løpet av helga:D hørte på mekonomen, men har ikke lyst til å gi 1800kr hvis jeg kan få den billigere... Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg