Bisarre Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Originally posted by Macgyver hm, da tror eg at eg må skaffe meg et slikt batteri, men hvor mange kondensatorer trenger eg, har ingen nå ? Om du vil bruke kondensator, så er tommelfingerregelen: 0,5F kondis brukes opp til 500watt 1F kondis brukes opp til 1000watt osv Jo mere jo bedre... Men ingen vits i å overdrive. Da koster det bare mer enn det smaker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Hva er å overdrive ? 1F kondis til midbassene ?? :D Av tørrbatterier eller gelebatterier til bilstereobruk så vil jeg anbefale Maxxima, Optima, Genesis eller Stinger. Ikke nødvendigvis i den rekkefølgen men.. de er bra alle sammen. Genesis batteriet er helt sjef men koster vel det samme som 3 Maxxima blå.... En liten ting å huske på når dere skal oppgradere batterier så sjekk om dynamoen leverer nok strøm og spenning... Det kan lønne seg å starte i enden ;) Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
froorf Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Av tørrbatterier eller gelebatterier til bilstereobruk så vil jeg anbefale Maxxima, Optima, [/b] ville bare nevne at optima og maxima ikke er gele eller tørrbatterier. men har syren liggende i et svampstoff inne i cellene. et gele batteri kan ikke levere så høy strøm som et syre batteri. men er egnet til bruk i prosesser som har lav variasjon i strømforbruk. (ups osv) -frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Mye mulig det. En av mine bilstereopushere fortalte meg dette og da stoler jeg på han siden har forhandler både optima og Maxxima. Uansett så funker de ! Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Backflipp Skrevet August 21, 2003 Rapporter Share Skrevet August 21, 2003 Hvor kjøper man slike batterier ? Siter - AUDI 100 quattro x-BMW 320i m-tech -solgt x-MB 230E 2.3l -spiker x-MB 190E 2.0l -spiker x-Opel Ascona C luxus -spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet August 21, 2003 Rapporter Share Skrevet August 21, 2003 Jeg forhandler Maxxima batterier... :) Maxxima900 koster 1690,- hos oss. +frakt og eventuelt oppkrav. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliBreez Skrevet August 21, 2003 Rapporter Share Skrevet August 21, 2003 er det det deep cycle batteriet? Siter don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet August 21, 2003 Rapporter Share Skrevet August 21, 2003 All info jeg har er her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet August 21, 2003 Rapporter Share Skrevet August 21, 2003 Originally posted by Bisarre All info jeg har er her. Hei Stig. Han andre Stig har også Deep Cycle batteriet... jeg kjøpte 4 av han :D Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg