Gå til innhold

chevy8: 74 camaro

Ranger emnet

chevy8

Anbefalte innlegg

ja..da tenkte eg at eg sku lage en slik prosjekttråd eg.

ja..eg er da altså 16 år og eiger en 74 camaro som eg kjøpte for et år siden for konfepengene+ en del sparepeng:P

da eg fikk bilen såg den helt grei ut. men når vi skulle kjøre den hjem fra kaien i bergen til askøy. så såg vi blårøyk fra eksosen bak og framdekka sleikte hjulbuene hele veien (245/60/14)

da bilen var på plass sto den i ro en stund.

i januar begynte skruingen. bilen ble kjørt til et mekkelokale på øyen og eg begynte med sveising og rustfjerning.

senere i januar fikk eg kjøpt en th 350 kasse som skulle vere i orden. men dagen etter eg kjøpte kassen reiste eg til nederland i en uke. da eg komm hjem igjenn begynte eg med å ta utav motor og gir. etter mye strev fikk eg motor og ny girkasse på plass igjen. men da gikk jo f***

meg den j*** dri** kassen bare i revers!

eg måtte ta alt utav igjen og prøvde å få tak i den k*** som solgte meg kassen. han prøvde jo og finne ut hva som var feilen over telefon men fyren var jo stokk dumm i hode.

til slutt fant han ut at det var min feil at eg hadde ødelagt noe da eg monterte girkassen.

jaja..to måneder senere fikk eg tak i en annen kasse igjen..

den kassen monterte eg på samme måten som den andre og jaggu funka den...så det var absolutt ikke min feil at kassen var ødelagt.

framover blir det gjevnlig med oppdateringer håper eg..

i første omgang skal all lakken pusses vekk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er utrolig gøy å sitte på med den når pappa kjører...'har ingen planer om skikkelig stereo i bilen da det er golyden som skal høres:P har nettop bygget nytt eksosanlegg på den med 3,5" simons potter på slutten..resten av anlegget er 3" fik 3,5 potter pga feilsending men sveiseapparat gjør susen:P

slenger inn bilder av bilen som den står når den er ferdig pusset og grunnet. nå ser bare alt jævlig ut med alt støvet:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp...er en del rust under lakken og det er myyyyye lakk på den så derfor pusses alt vekk..er ufattelig mye sparkel og store bulker i dør og skjermer.er ikke sikker på om det er vits i å begynne å fikse på dører og skjermer..så visst noen har dører hvertfall så er eg int!

denne bilen skal stelles med ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider