Gå til innhold

chevy8: 74 camaro

Ranger emnet

chevy8

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

snyggt dette. Skrev du noe om hvilken farge du skal lakkere den i?

Som du sier så trenger man ikke noe stereoanlegg i dem.. Lyden fra motoren er halve opplevelsen. Nydelig musikk fra de gamle åtter motorene.

Sleng ut bilder som en gal en du.. bedre med ett bilde for mye enn ett for lite :)

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp...blir sikkert en del bilder:P fikk et tips om å bruke varmepistol får å fjerne de tykke laga med lakk?? er dette effektivt? hvor kjøpe en god varmepistol..?ja v8 bromling er musikk for mine ører...

motor er en 355 med forsterkede råder, bedre cam,carter forgasser, edelbrock innsug,headers,3"rør hele veien.

kommer ikke på mere:P

er en utrolig bra th350 kasse i den nå..kostet faktisk 1000kr!:O

bilen kostet alle penga eg hadde og 5000 til:P

var heldig å fikk låne av min greie far:p

bilder kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du pusser bilen og ivertfall om du skal ned til metallet så ville eg anbefale å ha den på ein tørr plass,fuktighet = rust vettu!presenning hjelper og lite pga kondens! :( Respekt for v8 som første bil! ;)

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Primera P10 SR20Di/De T

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..hvet at fuktighet=rust;) der eg pusser er det meget tørt..bilen blir pusset på så mye eg orker så starter eg vriåttern opp og kjører den inn i den goe og tørre garsjen før natta:P bør vel funke fint til den får seg noen lag med rustbeskyttelse eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

få bort de setetrekkene etter arbeidet er ferdig?

skal være skinninteriør i slik bil :)

ville også sett om muligheten til å flytte lyddemperene lenger frem slik at dem ble mindre synlige samt spre dem mer bort fra hverandre... :)

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camaro som førstebil står det som nevnt respekt av! Selv er jeg Amcar fantast på sparebluss da jeg er student.

Jeg synes at den så bra rå ut som den var, men det var jo tydeligvis en del gamle synder under overflaten. Det er viktig at du gjør et godt forarbeid før du legger ny lakk på, rust kommer raskt igjen. Det skal heller ikke mye til før bart stål begynner å ruste.

Fyr på med masse bilder, gjerne detaljer av skader og reparasjoner, det er interessant for oss som leser, samt det kan fungere som dokumentasjon dersom du en dag selger bilen videre.

Hvilken stil ønsker du å ha på bilen?

91`Saab 900I 16V

X- 90`Corolla 1,6 XLI

X- 90 Sierra 2,0 Cl DOHC

X- 87 205 CT

Lenke til kommentar
Del på andre sider