Aron88 Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Er 83 tusen en grei pris for denne? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1096157#top takker for alle inlegg og råd- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 ja helt grei pris det. Er kjørt veldig mye da.? jeg har akkurat lik kjøpte den for ca 4 månder siden. Da ga jeg 80. da va an bare kjørt 98 tusen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 grei den der, men tror du kommer til å irritere deg over at du ikke kjøpte turbo.. men denne koster vel en del mer. Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 grei den der, men tror du kommer til å irritere deg over at du ikke kjøpte turbo.. men denne koster vel en del mer. hehe..det tror jeg men, med lærling lønn så er vel dette det nærmeste jeg kommer "litt" hester, med tanke på at den må ha full kasko forsikring :'( men skal jeg spørre om litt pris avslag med tanke på km stand? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 hehe..hvor mye da? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 jeg ville nå prøvd meg fem tusen billigere. finn alle feilene du kan! hør om foringen er godt. det var mine! rust? andre mistenklige lyder? abs lys? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 jeg ville nå prøvd meg fem tusen billigere. finn alle feilene du kan! hør om foringen er godt. det var mine! rust? andre mistenklige lyder? abs lys? okey! setter veldig pris på råd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Syns det er en grei pris jeg. Ga mye mer for min. Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Syns det er en grei pris jeg. Ga mye mer for min. hva syns du om din bil a? du er fornøyd med 1.8 a3? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Åssen drar a3en med 1.8? er det noen tuning muligheter for den motoren? chip etc? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 ikke noe å si på prisen Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 okey! fant en svart 1.8 til 79 tusen..så får se hva det blir til! men audi a3 er en bra bil? ikke noen typiske problemer med motor osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EIO Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Hei kjøpte samme bil som du ser på (m aircon), gått 204000 når jeg kjøpte den, pass på at olje er byttet regelmessig og (om mulig) at det er brukt en god olje. Ellers er det vel ikke noe annet enn på andre biler. Be om å få starte motoren kald når du skal se på den, da kan du lettere høre om det er noe som er "litt" galt. Gjør et fullt rattutslag når bilen står stille, sånn for å sjekke servoen. Er jo en veldig mye brukt motor, både på A3, golf, seat leon, osv, men det kommer så mye an på hvordan den er brukt... den jeg har har går bra, er jo litt drag i den fra sånn ca 3000 rpm på andre gir kjenner man jo at det litt krefter der. listeprisen på bilen ligger på ca 120000 for den kilometerstanden, hehe men det er listepris da. Generellt god kvalitet på de, og veldig lett tigjengelige reservedeler. En ting til, sjekk nøye for påbrgynnende rust nederst på dørene og bakluken. chiptrim av motorer uten turbo er liten vits, koster mye penger uten at så mye skjer. 5%-10% mer effekt, samme med bensinforbruk, men hvis man vil er det jo ingen som vil nekte deg å gjøre det :) og en ting til, det er grisedyr forsikring på den! bokstavelig talt, hvertfall hvis du er under 23, og må ha full kasko. Siter - 02 Audi A4 1.8TQ - 91 BMW 325iA x 91 BMW 318i x Audi A3 1.8 Ambition x Renault Laguna 2,0RT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg