geron Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 gjensidige tilbyr billig forsikring på denne, men hva hjelper de om de ikke betaler ut når det er skade :) postbanken tror jeg har ok pris og Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 det er 23 tusen i full kaskO! men vurdere å få med fattern og ha han som med eier..da kan jeg sette den på han! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 hjelp meg med å finne en bil a? :P så på en a.6 i sta, men rust nede ved døren..ikke service hefte og hadde gått 211 =/ noen som har sett noen imellom alt fra 60 til 85-90? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg