Gå til innhold

the golf project

Ranger emnet

CB*Celebration

Anbefalte innlegg

• Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by CB*Celebration

BLir nok noen nye felger etterhvert ja... Er bare penga det står på. :) Lurer litt på om jeg får på 17" da, har senka den 60. Er 15" på den nå, tror kanskje det subber med 17". :(

Kunne du tenke deg å selge de felga du har nå da? kunne tenkt meg slike på mk2'n vel og merke hvis ikke GT'n i mk3 også har 5 bolt da

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CB*Celebration og sheriff: Som jeg har merka, har dere begge panserforlenger og mitt spørsmål er da...er den i stål eller glassfiber? Hva med å poste ut et bilde av din bil da sheriff?

Taxidriver sin bil er bare heeelt råå..:)

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sheriff

Min er glass fiber..

Bilen er til lakkering, har heller ikke noen bilder for hånd nå

Post bilder av bilen når du får den tilbake da;) Veit du forresten om hvor man kan få tak i bred panserforlenger i STÅL ? Og eventuelt hvor mye det koster osv..?

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Panser forlenger i glassfiber, rundt 350 kr.

stål mener jeg koster opp under 1000 kr, og det er mye mer arbeid med stål, må sveise sparkle pusse knikke, og lakke opp igjen hele panseret.....

påbygning på bakfangeren overkant av 1000 kr, men kan jo bl litt lavt visst den er senket 60mm..........

min er senket 35 mm, men har ikke noe spes, stive demper, kun org bak.... så jeg har tatt nedi, men ikke noe spes...

har en kammerat med en vr6 syncro, han kjøpte justerbart senkeset, og mener han skrudde den ned i overkant av 60, og han subba litt nedi bak......

sideskjørt koster rundt 2 lapper og det er ikke noe å si på.....

fram fanger kan du jo få RS-fanger for rundt 2500, men den er jo ganske vanlig, ellers må du nok oppunder 4-5 lapper for en annen fanger...

og skal du lakke hjulbue listene listene på bilen? gjør det men jeg ville ikke ha tatt de på igjen, det blir egentlig like pent uten, og du slipper det problemer at dritt og lort samler seg bakom, også kommer rusten, og det er uhelbredelig kreft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

så fjern den plasten du kan.....og lakk resten av listene

;)

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

350?? Hvor er det du kjøpte den panserforlengeren?! Betalte 500. På NBS er det 499 + mva.. Egentlig ganske dyrt for den lille biten med glassfiber...

Blir nok sideskjørt ja, men vet ikke enda om jeg skal kjøpe ny frontfanger, kan bli kul den orginale:)

Syns det er pent med lakkerte lister oxo, dem skal ikke av! :cool:

Hva har du gjort med golfen din? Har du tatt vekk de special merkene på sidene bak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte panser forlengeren på AST Performance i Bergen....

enkelte ting der er ikke prisen så verst, men det er bare å presse de litt, de tåler det.... :D

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golf 3 GTD Special

kjøpte panser forlengeren på AST Performance i Bergen....

enkelte ting der er ikke prisen så verst, men det er bare å presse de litt, de tåler det.... :D

I stål eller? Eller kanskje glassfiber?

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider