Gå til innhold

Burley -> Ford Sierra Stv -> Focal, Pioneer, GroundZero

Ranger emnet

BurleY

Anbefalte innlegg

Ja det har blitt skruing i hele dag faktisk ;) Jeg drekker alltid for mye ;) hehe! Men jeg slipper og bli fyllesjuk, å GLAD er jeg for det! :) :)

Update kommer om noen timer, nå skal jeg sove :)

BTW, anlegget er nesten ferdig nå :)

Kristian Bjørke

Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tid for en liten update da, her kommer iallefall noen bilder :)

P1010011-1.jpg

P1010013-1.jpg

P1010015.jpg

P1010022-1.jpg

Min faste medhjelper ;)

P1010029.jpg

DSC00030.jpg

DSC00029.jpg

DSC00028.jpg

P1010023.jpg

DSC00033.jpg

Liten tvil i hvilke merker det går i her :)

P1010036.jpg

Kommer flere bilder senere i dag :) Da regner jeg med å være ferdig med alegget, er bare småplukk og finpuss igjen nå :)

Kristian Bjørke

Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RuZleBiFf:

Jeg syns det spiller meget bra jeg, det spiller bare penere og penere syns jeg, når det får spillt seg inn litt.

Det vart jo ikke akkurat noen kasser da de spiller i friluft under der, men jeg kan ikke akkurat si at det vart så mye bass, men dem spiller meget høyt og bra syns jeg (: Pen lyd iallefall. Kanskje jeg skal lage kasser til dem ?

CaPs_On:

Legge opp film, man kan vel ikke høre så godt anlegget låter når man ser på film ;O hihi, men jeg kan da sikkert ta en film jeg :P Jeg personlig syns det låter meget bra, mere en høyt nok, og mere enn NOK basstrykk! Jeg vil ikke ha mere iallefall, det spiller så hele bilen rister, Ser at speilene og slik vibererer ;D

Men takk for alle kommentarene folkens :) Skal prøve og ta noen bilder imorra, sier at jeg er ferdig med det for så lenge, så får jeg eventuelt se om jeg gjør noe mere med det senere :) kanskje jeg skal kjøpe meg en 4 kanalers forsterker til høyttalerene rundt om i bilen, men jeg får se :)

Kristian Bjørke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Hei!

Nei bilen blir vraket iløpet av mars, kollisjons skadet :( Alt av sierra deler selges :D Kun skade på venster hjørne fremme.

Annlegget blir trolig solgt i dag, synd men må ha penger :(

Mvh

Kristian Bjørke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Nei bilen blir varket iløpet av mars, kollisjons skadet :( Alt av sierra deler selges :D Kun skade på venster hjørne fremme.

Annlegget blir trolig solgt i dag, synd men må ha penger :(

Mvh

har du noen deler jeg kanskje kunne brukt i mitt prosjekt da?

86 kombi..

konvertert den fra automat til manuell så trenger det plastikkdekselet som er rundt girspaken og håndbrekket da dette ikke passet overens mellom manuell og automat..

vet ikke om det er likt i bilen din da..

har du noe annet du tror jeg kan få bruk for er det tøft om du gir lyd=)

ekstremt kjipt det som skjedde med bilen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var jævli kjett syns jeg å! Siden bilen var sprek og MORRO på vinterføre :)

Siden bilen har gått lite, kun 159 000 og bruker minimalt med olje skiftet olje hver 10 000 km, og var rustfri, og blank og fin i lakken så var dette :( :( :( men men sånt skjer, kom en stut over i mitt kjørefelt så jeg måtte bråsvinge unna, klarte ikke og stoppe og dro rett i et skilt i ca 40 kmt :P

Men alt av deler selges, untatt: venstre hovedlykt, venstre blinklys, fremre støtfanger, panser, venstre fremskjerm. Ikke noe i motorrommet er skadet, bilen kan fint kjøres, er kun karosseriskader(utseende)

Har 4 stk 14" alufelger med 4 nye gode dekk, kun brukt 1 sesong, muttern hadde bilen da, så de er PENT kjørt, maks 70kmt :P hehe kan laste opp bilde senere i dag.

Bare og si ifra hvis noen trenger noen deler, skru selv eller så kan jeg sikkert hjelpe til med litt, men skal du ha motor o.s.v så må du skru selv :)

Bilen er en Ford Sierra 2.0glx stasjonsvogn, hvit.

Kristian Bjørke

Lenke til kommentar
Del på andre sider