Gå til innhold

Kjøpe luktfri Wunderbaum

Ranger emnet

buskmann

Anbefalte innlegg

Blant oss som er ute og henger (råner) her jeg bor, så er det bare meg som ikke har Wunderbaum i bilen. Jeg føler ikke at jeg blir diskriminert pga det, men jeg har lyst på Wunderbaum jeg også.

Problemet er bare at det lukter vondt av alle sammen. I alle fall dem som kameratene mine har og jeg har prøveluktet. De fleste har en litt ubehagelig kunstig lukt, mens en annen (Sour Apple) minner mest om avføring. Noe sånt skal ikke inn i bilen min.

Vet noen om det selges en luktfri Wunderbaum-variant? Den skal helst være grønn av farge, men rød og oransje går også an.

Jeg har spurt kameratene mine om de har en gammel å gi meg, men de skal ha dem sjøl. De kaster nemlig ikke de gamle når lukta har gått ut, men lar dem henge i speilet sammen med en fersk Wunderbaum.

Et lite ønske til slutt: Hvis noen her på forumet har en luktfri Wunderbaum å avse, send meg en PM. Jeg betaler portoen.

Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis du føler baumpresset blir for stort;

Kjøp en papplate på Clas Ohlson e.l. og klipp ut ønsket motiv. Få ei venninne av deg til å tegne et tre, raggsokk, ole brumm eller noe sånt i tråd med figuren du har klippet til. Kjøp en strikk, det finneru hos en sybutikk. Fest den på med limpistol, trelim, kontaktlim eller annet klissete gørr. Før du henger den opp burde du spraye den med X-it i tilfelle hun som tegna på var så uheldig å overføre jenteparfyme.

Lykke til

- '98 520iAT

x '92 525i

<oO=|||=Oo>

BMW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker som en gjennomtenkt person. Men du klarer ikke å finne en løsning på problemet selv? Du er jo selv inne på at en wunderbaum mister lukten sin etterhvert. Jaha, men da kan du jo bare kjøpe en ny og henge den en tørr plass ute i friluft. Og når duften har forsvunnet kan du henge den i bilen.

"problemet" løst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider