Gå til innhold

Morgis: Volvo 264 GL USA ( Litt 850 T-5R )

Ranger emnet

Morgis

Anbefalte innlegg

Nabodama måtte være med på et solskinnsbilde av nyvasket volvo :)

DSC002522.jpg

Og her er den nye radiatoren ferdig sveiset med inn og utløpsrør passende min motor.

DSC00251.jpg

Mangler bare elektrisk kjølevifte, så hvis noen har ei å selge så si i fra :)

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sykt fin bil du har morgis..

Hvilken radiator er det der forresten?

Hvor stor dim er det på de turbofelgene du har der? 15"?

takk :)

er ikke helt sikker på hvilken radiator det er.

Lurer på om det kunne ha vært en racing radiator til Honda Prelude.

Den hadde samme høyde og lengde som den originale bare litt tykkere så den passet fint nedi. Måtte lage dise 90graders bøyene pga plass mellom radiator og reim til servopumpe og oppe for å slippe all for mange knekker på slangen.

Ble good nå og kjøler som den skal. Blir noe varm hvis man står for lenge stille så må få meg en el.vifte med termostatstyring.

Felgene er 15" ja.

Goodyear 195/60.

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Ting som har skjedd den siste tiden.

Montert gule r-sport dempere bak, grovere stabstag bak, volvo lsd, bytta hele varmeapparatet (møkka arbeid), bytta en del foringer, montert original radiator igjen.

det som gjenstår nå er bytting av frontrute pga steinsprut, bytting av tannstag og reparere skaden på framskjerm.

mer enn dette blir det nok ikke da jeg mest sannsynlig handler meg ny bil i påsken

17032008072.jpg

16.03.08 nyvasket med sommerfelger

Lenke til kommentar
Del på andre sider