Gå til innhold

Morgis: Volvo 264 GL USA ( Litt 850 T-5R )

Ranger emnet

Morgis

Anbefalte innlegg

Det der har blitt "En pen volvo"(nederst s.1)

Har du noen planer for motoren fremover?

Egentlig ikke. Men har noen baktanker om en B280E motor på 170hester hvis jeg skulle byttet motor.

Men det er bare tanker. Foreløbig har jeg masse annet å prioritere.

Økonomi til motorbytte har jeg heller ikke enda. :)

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du, Malone.. sorry for litt OT, men hvor har du fått tak i de blinkersene dine? Evt, hvor får man tak i helt gule/orange?

dem er vel originale på usa modellene..

har et par helorange liggende hjemme.

Men dem passr ikke dine blinklys.

men man får helorange til din bil også.

convquad14.jpg

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble kjempebra:)

hva med en orginal Grp.A vinge? det tror je hadde kledd bilen din utrolig godt:)

åsså noen hakk større felger så er du på gli:)

lykke til videre:)

gr a vinge er nok uaktuellt. kan ikke ha slikt på en 260 syntes jeg.

hadde det vært en 240 hadde den vært veldig aktuell.

større felger derimot hadde jeg gjerne kunne hatt.

eiker kantfelger i bred dimensjon hadde vært saker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setene taes ut. Interiøret skal rengjøres. Det trengs etter en lakkeringsjobb.

22.09.06 001.jpg

Gulvteppene er noe grålige.Ut med dem. Høyttrykkspyler skal kurere syndrom :)

22.09.06 002.jpg

Mattene under teppene var dårlige og luktet vondt. I søppla gikk dem.

Erstattet med lyddempingstepper.

22.09.06 003.jpg

22.09.06 006.jpg

Interiør montert igjen. Ble desverre eneste bilde da kameraet gikk tomt for strøm.

22.09.06 007.jpg

Bagasjerom støvsuges og tepper legges inn.

22.09.06 004.jpg

Og dette ble gjort med avgassrøret som går til et kølfilter.

Bortevekk nå.

22.09.06 005.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle knappene du har i midtkonsollen... Er de til noe?

såklart :)

instrumentbelysningsdimmer, vindusheis v side, bakrutetråder, el soltak, av og på bryter til elvinduer bak, varsellys, vindusheis h side, aircondition, og setebelte varsler..

må snart fjerne instrumentbelysningsdimmeren eller beltevarsleren da jeg skal ha en bryter til tåkelys.

i håndbrekkonsollen er der 2 brytere.. vindusheisene bak.

kommer snart en til bryter i håndbrekkonsollen fra en volvo 262C for styring av takbelysninga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såklart :)

instrumentbelysningsdimmer, vindusheis v side, bakrutetråder, el soltak, av og på bryter til elvinduer bak, varsellys, vindusheis h side, aircondition, og setebelte varsler..

må snart fjerne instrumentbelysningsdimmeren eller beltevarsleren da jeg skal ha en bryter til tåkelys.

i håndbrekkonsollen er der 2 brytere.. vindusheisene bak.

kommer snart en til bryter i håndbrekkonsollen fra en volvo 262C for styring av takbelysninga :)

Virkelig flott 264 (synes det er den beste "2-serie" Volvoen, den og 262 bertone...).

Da hadde jeg valgt å ta beltevarsleren, dimme ned instrumentlysene kan være greit å ha muligheten til.

Hva med de svære USA-fangerne da?

Jeg ville ha satt på noen europeiske.

USA-fangere ødelegger så mange fine biler, særlig da på gamle BMW'er og Toyota'er. Ser ut som noe man kan rydde snø med... :lol:

- Opel Omega B 2,5l V6 Stv 1996

- Toyota CelicaSupra MA61 1986

- Toyota Celica GT RA40 1978

- Toyota Cressida RX60 1982

- Toyota Carina TA60 1982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare vise dere denne 262 Bertone m/ V8

Najs!

Men...

:offtopic

Kunne blitt pent med eurofangere ja, men jeg prøver å holde den i høy grad original. da original fra usa.

bilen er såpass skjelden her til lands så jeg vil unngå store modifikasjoner.

hvertfall nå som den er så nær sin veteran tid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med de svære USA-fangerne da?

Jeg ville ha satt på noen europeiske.

USA-fangere ødelegger så mange fine biler, særlig da på gamle BMW'er og Toyota'er. Ser ut som noe man kan rydde snø med... :lol:

Mulig det bare er mine øyne som ikke får det med seg, men er ikke støtfangerne på denne bilen lik støtfangerne på alle Volvo'er i 200 serien fra 1975 - 1980? Hva er eventuelt forskjellen?

Må bare få stemme i med alle andre som har gitt deg skryt. Tror nok dette er den fineste 4 dørs Volvo'en i det tidsrommet jeg har sett. Skulle klart å kjørt rundt i en slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider