Gå til innhold

Morgis: Volvo 264 GL USA ( Litt 850 T-5R )

Ranger emnet

Morgis

Anbefalte innlegg

• Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skjer det noe mer her for tiden? :)

Montert listene langs kanalene

Oktober siste 019.jpg

montert elspeilene

Oktober siste 018.jpg

satt på vinterdekk (80 profil... Ble jo en offroader nå :D)

Oktober siste 020.jpg

montert bensinlokk

Oktober siste 021.jpg

Siste speilet mitt fallt av i dag. Tror ikke en dobbeltsidig tapen som følger med vil feste seg når det er kaldt. Mistet begge speilene nå :(

Oktober siste 022.jpg

senere i dag blir det henting av 3stk originale hjulbuelister (skulle gjerne hatt 4) :)

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi,av en eller annen grunn syns jeg bilen din va drit-tøff med de svarte stålfelgene...er de omlakkert?:)

syntes heller ikke det var så værst.

dem var egentlig gråfargede.. lakkerte dem sorte. ble en del bedre

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kai Olsen har nummer 90 99 67 97.

Han dreiv et eget firma som solgte sånn dill til biler.

Hjulbuelistene jeg kjøpte ser sånn ut:

Bilde908.jpg

Vet ikke om det er sånne du vil ha. Men de er veldig solide og virker ikke billige.

Traktordekk ja, satt vinterdekk på min og i dag, huff.

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble pent med svarte felger på vinterhjula!

Mine er bare brune de:D

Det er vel de originale smale hjulbuelistene du er ute etter?

Hvis det blir helt krise å få tak i den siste får du si fra så kan jeg stikke på skroten her og kikke etter den siste. Står 2stk noenlunde komplette 264 hos "skrotkalle" i charlottenberg. Mangler selv én list fra et komplett sett så håper det ikke er den samme som du trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble pent med svarte felger på vinterhjula!

Mine er bare brune de:D

Det er vel de originale smale hjulbuelistene du er ute etter?

Hvis det blir helt krise å få tak i den siste får du si fra så kan jeg stikke på skroten her og kikke etter den siste. Står 2stk noenlunde komplette 264 hos "skrotkalle" i charlottenberg. Mangler selv én list fra et komplett sett så håper det ikke er den samme som du trenger.

Trenger 4stk av de smale jeg. De jeg kunne kjøpe 3 av var de brede som ovlov86 viste bilde av. slike har jeg fra før av. Jeg skal ha de originale til 264 som festes med klips rundt hjulbuene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider