Gå til innhold

Morgis: Volvo 264 GL USA ( Litt 850 T-5R )

Ranger emnet

Morgis

Anbefalte innlegg

• Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kunne du ha målt diameteren på kammen? Jeg tenker på den stussen som er i motsatt ende av kjede-drevet. Jeg snakker om kammen på venstre side, der hvor renault har montert seropumpe... Jeg kunne målt på min egen, men det regner smådjevler ute, samt liten storm...

nei :)

orker ikke å begynne å skru det av igjen. Har skrudd allt for mye i det siste.

Men er det den siden hvor vakumpumpa på topplokket stikker ned?

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greipstad.

kjører til og fra jobb i sørlandsparken hver dag.

halvtimes kjøring hver vei. skal nå kaqnskje søke meg inn på falconbridge så da blir vel sjangsen enda lavere for at vi treffes på :P

hvor bor og jobber du?

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greipstad.

kjører til og fra jobb i sørlandsparken hver dag.

halvtimes kjøring hver vei. skal nå kaqnskje søke meg inn på falconbridge så da blir vel sjangsen enda lavere for at vi treffes på :P

hvor bor og jobber du?

Jobber litt rundt omkring. hehe...

Bor på Strai jeg... :)

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ska si gamlebilen min har blitt fin :)

Har du vært på biltilsynet og fått godkjent senkesettet?

enda en eier av bilen her på forumet. Når hadde du bilen?

har ikke vært hos biltilsynet enda. er ikke så tiltrukket av dem så jeg finner alltid på andre ting som er mer interessant å bedrive tiden med.

Men det må blir gjort snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin 260 det der ja..

Skriker etter SuperDTM da.. :)

ja regner med det blir noen 17" til våren hvis økonomien godtar dette.

Blir alltid en god kveld med kraftig diskusjon sammen med lønnsutskriften, men den pleier å være vrang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Ettersom lysbryteren måtte byttes valgte jeg likegodt å koble opp 2stk releer i tillegg. Et til tåkelys og et til kjørelysene.

Dette både for å slippe å kjøre så mye belastning gjennom lysbryteren og for å gjenhente litt av spenningstapet som oppstår i gamle kabler.

Hjalp merkbart faktisk.

Uansett. Legger ved litt bilder av den nye tåkelysbryteren, tåkelysene innfelte i spoileren og releene :)

elektronikk 001.jpg

elektronikk 004.jpg

elektronikk 002.jpg

elektronikk 005.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ser litt penere ut nå enn den ganga jeg var innom deg for å hente sylinderbolter. Er bare to ting du må gjøre: kjøpe ny girspak og skjule baume'n :D

Gleder meg så enormt til jeg kan drite i moped og kjøre i en varm bil og slippe å tenke på politi(så lenge den ikke har for store mangler eller jeg kjører litt ulovelig :P). Da blir det kjøring med mammas 306 og pappas c180 fram til jeg får bestemt meg for hva jeg skal kjøpe. Er usikker på hva jeg vil ha men det skal i allefall oppfylle disse kravene: Over 150 hk, over 1980 mod, bakhjulstrekk, heldst ikke være Japaner(Tysk og Svensk metall er best), koste maks 30 000 og være eu-godkjent minst 1 år til når jeg kjøper den. Turbo vil selvfølgelig være et pluss.

Har du da et greit tips til en bil som er lett å skru på og som selvføgelig klarer å spinne på asfalt uten for store anstrengelser? :)

Lykke til videre med bilen ;)

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ser litt penere ut nå enn den ganga jeg var innom deg for å hente sylinderbolter. Er bare to ting du må gjøre: kjøpe ny girspak og skjule baume'n :D

Lykke til videre med bilen ;)

Girstanga blir som den er, mye pga bryteren som er på den til 5. gir.

Gidder ikke å jalle til med ny girkule og borre hull til knapp... :)

Baumen lukter godt så den blir :P

Til sommeren så blir det forhåpentligvis 17" eiker felger eller liknende og stivere dempere.

Ellers må du ha lykke til med bilkjøp.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider