GTI25 Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Jeg har ett jævlig godt spm?? 83modell golf1 1.8GTI.Helt org.bortsett fra ettermontert Turbo,ekstra bensinstyringssystem (Micro) og Justerbart kamdrev(hjemmelaget). Denne motoren har jeg overhalet i august. Veiv,råder og stempler stammer fra en g60motor,toppen er ikke planet og det sitter en topp pakning fra dieselmotor. Det eneste jeg oppdaget under overhalingen var at låsesporet på veiva(den gamle)og tappen på tannhjulet var fordreid og bare halve tappen igjen på tannhjulet. Tenninga er org.6grader,turboen ladder med 0,6bar. Etter overhalinga fungerte motoren bare 50% av full effekt.Har nå vært og justert litt på kamdrevet og det virker som jeg ikke får den mer enn 75% av full ytelse. Har sjekket registerinnstillingen og den er helt OK. Noen som har ett forslag??:hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg