blixanio Skrevet Juni 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2002 Da jeg kjørte hjem fra jobben..skulle ta til venstre i en rundkjøring men plustelig kom en trailer med en rød race supra mk4 bakpå så svingte jeg brått vil høyre og fulgte etter. trailern stoppa på ferjeterminalen. skal nok til sverige for å race litt tenker jeg.. fy faen det var første gang jeg så en supra mk4. en deilig bil :D :D :D :D :D ble jævlig kåt på den! var vist fra sandnes.. stod ihvertfall sandnes og masse annet sponsorgreier på den. noen som vet noe om den?? :cool: *thoos som er blitt enda sikker på at han skal ha en sånn om noen år* Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2002 Originally posted by thoos Da jeg kjørte hjem fra jobben..skulle ta til venstre i en rundkjøring men plustelig kom en trailer med en rød race supra mk4 bakpå så svingte jeg brått vil høyre og fulgte etter. trailern stoppa på ferjeterminalen. skal nok til sverige for å race litt tenker jeg.. fy faen det var første gang jeg så en supra mk4. en deilig bil :D :D :D :D :D ble jævlig kåt på den! var vist fra sandnes.. stod ihvertfall sandnes og masse annet sponsorgreier på den. noen som vet noe om den?? :cool: *thoos som er blitt enda sikker på at han skal ha en sånn om noen år* Skjønner at du er hjemme nå.... Drar i kjøttpølsa... hhehehehehehehehehe :D:D:DD:DD: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Juni 27, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2002 hahahaaha var nært på iallfall ;) Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2002 Originally posted by thoos hahahaaha var nært på iallfall ;) hehehehhe kunne tenke meg det ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg