Gå til innhold

Gulbrandsen's 90' 240

Ranger emnet

Gulbrandsen_Racing

Anbefalte innlegg

ATE, jeg skal ha da vel.. :)

Ja, de har vel det.. Biltema skal jeg ALDRI ha! Hadde tema-klosser på gamle 360'n.. fy faen som de blir borte når de blir varme! også støver de noe sykt!

Titter litt på mekonomen.. ca 650 kr for en skive, og 300 kr for komplett klosser.. :)

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ATE, jeg skal ha da vel.. :)

Ja, de har vel det.. Biltema skal jeg ALDRI ha! Hadde tema-klosser på gamle 360'n.. fy faen som de blir borte når de blir varme! også støver de noe sykt!

Titter litt på mekonomen.. ca 650 kr for en skive, og 300 kr for komplett klosser.. :)

ja hadde biltema klosser og skiver på forrige 245.. eneste var at klossene slites veldig fort og støver uten like.. men skive mener jeg og huske var ok

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hadde biltema klosser og skiver på forrige 245.. eneste var at klossene slites veldig fort og støver uten like.. men skive mener jeg og huske var ok

Vet ikke om du leste hvordan jeg opplevde bremsene fra biltema. Jeg holdt på å dette ut av vinduet når jeg bremset. Det var sykt kast både foran og bak. Da kjørte jeg med klosser og skiver fra biltema. Har hørt om folk som er fornøyd med skivene.

De påstår at klossene er litt vel i hardeste laget. Ser du skriver at du får rabatt Guld, så da er det bare å kjøpe noe litt tryggere og bedre! :)

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om du leste hvordan jeg opplevde bremsene fra biltema. Jeg holdt på å dette ut av vinduet når jeg bremset. Det var sykt kast både foran og bak. Da kjørte jeg med klosser og skiver fra biltema. Har hørt om folk som er fornøyd med skivene.

De påstår at klossene er litt vel i hardeste laget. Ser du skriver at du får rabatt Guld, så da er det bare å kjøpe noe litt tryggere og bedre! :)

å? var de kast i nye skiver?? da sku du jo lett fått tilbake kroner av biltema...

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å? var de kast i nye skiver?? da sku du jo lett fått tilbake kroner av biltema...

Nei, beklager. Jeg formulerte meg vel kanskje feil. De var fine og gode å kjøre med i noen mnd, så ble det bare mer og mer kast til jeg ble lei og byttet til noe fra pedersens racing! De var ok i begynnelsen.

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, beklager. Jeg formulerte meg vel kanskje feil. De var fine og gode å kjøre med i noen mnd, så ble det bare mer og mer kast til jeg ble lei og byttet til noe fra pedersens racing! De var ok i begynnelsen.

okey da er jeg med.. hehe.. tåler kanskje ikke så mye varme dem skivene fra feltema..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan bremser er dette, og prisen komplett? :)

JRRacing

240'n min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Guldbrandsen!

Jeg har fulgt med i Tråden din helt fra begynnelsen, å dette begynner å se meget bra ut.

Jeg håper det går bra angående Bilstein demperne;)

Du kan Gjerne komme innom min tråd å skrive hva du synes;)

Mvh

Gunnar

Bodø

:volvsmile

*83 Volvo 240 B21a

*90 Massey Ferguson 3060

Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D

Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Will do. Snakket med han gamle som jobber der, (ikke heine, han andre) og snakka om no bremser.. Tar-Ox var vel det.. Mener det var ca samme pris som Black Diamond-skiver på Kollevold.

Men jeg sender mail og hører :)

Gunnar: Tar en tur innom jeg. Takk for positivt innlegg :)

JRRacing

240'n min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye koster det for 2 ok skiver forran da? (ikke biltema) 1200kr? da er det jo bedre og hande borra og slissa black diamond skiver på kollevold.. 2400,- ca..

Enten 655 pr stk, eller for ett sett på Mekonomen.. koster det 1210, så er nok Black diamond hos Kollevold bedre.. Mener han snakka på litt over 3 med klosser?

JRRacing

240'n min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen...

Du må Holde oss oppdatert angående bremser, Ihvertfall jeg er interisert å høre pris...

Syns å huska at min bror og min Far Skiftet til Noe CD-Cardic jall en gang, å det er jo faen ikke aktuelt:P

Mvh

Gunnar

Bodø

:volvsmile

*83 Volvo 240 B21a

*90 Massey Ferguson 3060

Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D

Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665

Lenke til kommentar
Del på andre sider