Gå til innhold

7xx serie feil

Ranger emnet

ZAbatmaN

Anbefalte innlegg

Ett tips... Si i mot meg viss eg tar feil.

Men eg mener å vite det... og det legger sikkert også folk merke til.. . Volvo 740 levert med K motor dvs fra 85 til midten slutten av 87 tallet var ett lite "miljø prosjekt" volvo hadde. Det som er mest negativt er at Lakken på bilen var vann basert. På den tiden så var ikke vann-basert-lakk-teknologi kommet så langt... En tabbe fra volvo sin side. i 88-89 gikk de over til en bedre lakk. Den skal visst nok ikke være vannbasert. Og e en mye bedre lakk. Min bil er fra 88 og eg må si det at eg har ikke rust på bilen min... ikke av noen betydelig grad. litt overflate rust i hodden. F motoren er vel kanskje mer å foretrekke. den er heller ikke levert med Den lufte ventiln på passasjer siden som som regel har en tendens te å slå lekk. På fører siden er den. Den er bare te å SIKE igjen alle veier... tett som en propp. ta også der som pakkningen er ved den lille luken. Ellers er 740 et klokt valg. Og du er hjertelig velkommen inn i 700 tråden. i tillegg så er det jo lett å få tak i GODE gode brukte deler til 700 sereien siden de e så godt som lik i karossen og generelt til 900 serien som ble produsert helt fram til 98. 700 serien nyere enn 90 har hel galvanisert kaross. 89 og nedover har kunn galvanisert kaross. DVS ikke dører og løse deler på bilen.

Min bil. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=114898

Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...