Lance Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Hei! Jeg lurer på om noen her kan anbefale et video-redigeringsprogram til PC som er enkelt å bruke for en n00b som meg?? Har kamera og kabel, men mangler et bra program så jeg kan lage videoer og dele disse med dere:D Alt av forslag mottas med takk:) Mvh Lance Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Adobe Premier eller Pinacle Studios (det var skrevet feil tror jeg :S) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Studio 9 er det enkleste om man er helt fersk, men er litt "begrenset" når man begynner å bli flink. Premiére er som Photoshop omtrent :D Kraftig men tungvint å starte med. Men Premiére + noen how-to-guider er gull! Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Takk for hjelp, skal prøve alle jeg og se hvilke som fungerer best:) Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Windows movie maker er et ok n00b program! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg