Gå til innhold

OndSofa: '96 A4 med en og annen modifisering

Ranger emnet

OndSofa

Anbefalte innlegg

• Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du har jo bare en fin mulighet til å trimme litt da;)
Tja tjo. Gidder ikke å borre opp og smelle inn noe større stempel, det blir så latterlig dyrt. Blokka får jeg til en fin pris og så lenge den blir hona og stemplene er bra, så skal jo det bli ett knalloppsett. Orginalstemplene er jo smidde så. Er jo eventuelt rådene som er ett svakt punkt, og de blir jo oppgradert. Så hele bunndelen kommer jo til å være klar for en GT28rs hvis en eventuell neste eier skulle finne det intressant :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Orginale smiddstempel.

Går for smidde H-råder.

Er det forresten noen som kan flytte denne tråden til prosjektforumet?

Nei du må holde den på A4 forumet, de må ikke forsvinne herfra:) Ellers synd med motoren, holde oss oppdatert med oppgraderingene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Etter mye helvete og slit med luftlekkasjer og orginalslanger som revner for ett godt ord, så er ENDELIG motoren tett!

Har kjørt 70 mil etter overhalinga, og motoren klassifiserer vel nå som 'innkjørt'.. Fikk bytta den siste trykkslangen nå i kveld, og er klar for mapping i morra! :D

Kjører for tiden med maks 0.9 ladetrykk og uten boostcontroller :D

Har forøvrig også bestilt 2.5" downpipe og maskinert rørføringer for å bruke før turbo. Orginal gummi har jeg slutta å stole på! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

SIden det konstant er drittvær i Trondheim for tida, har det blitt dårlig med skikkelig vask og bilder desverre :p

Sitter og lukter på tanken med å skrote FK-settet som står på, og investere i ett nytt KW Inox V2.. Litt for mye gele og kjøre for tiden synes jeg..

Samtidig har jeg også kjøpt meg leilighet (wohoo!), så spørs om a4'en kommer til å bli betydelig mindre bortskjemt fremover :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider