Gå til innhold

OndSofa: '96 A4 med en og annen modifisering

Ranger emnet

OndSofa

Anbefalte innlegg

heihei, sendte deg en mail ang. de orginalbremsene dine, men ser at det er snart et år siden du byttet bremser..

men hvis du har de så er jeg interisert:D

hvis noen av dere vet om noen som har en 1.8TQ som har byttet til et nytt bremsekit, så er jeg interisert i orginalbremsene men til en billig penge(motoren blir dyr nok:(), slik at jeg kan få godkjent en 1.8T motor i min:)

Takker for svar

Mvh. Eirik

EirikA4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

heihei, sendte deg en mail ang. de orginalbremsene dine, men ser at det er snart et år siden du byttet bremser..

men hvis du har de så er jeg interisert:D

hvis noen av dere vet om noen som har en 1.8TQ som har byttet til et nytt bremsekit, så er jeg interisert i orginalbremsene men til en billig penge(motoren blir dyr nok:(), slik at jeg kan få godkjent en 1.8T motor i min:)

Takker for svar

Mvh. Eirik

Sendte mail? Har ikke mottatt noe som helst her..

Mulig jeg har de orginale bremsene liggende, men er vel ikke all verden og ta vare på.. Kan sjekke det ut!

Kan muligens skaffe deg noen orginale RS4-bremser, men de er ikke bolton.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, det var rart, men ok..

ja det hadde vært supert om du kunne ha skjekket om du fortsatt har orginal bremsene(de er vel bolton ja? er vel ikke noen forskjell på 97 og 96 modell?:))

rs4 bremser hørtes rått ut, men er det mye stress å få på da, og har du en pris på disse?? som sagt har jeg egentli ikke så mange penger til bremser desverre:x

tusen takk for svar:D

EirikA4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ellers foreslår medlemmene i kursiv-og-fet-skrift-klubben at man benytter kjøp/salg delen av forumet.

medlemmet i kursiv-og-fet-klubben gidder ikke det fordi det er svært lite aktivitet der...

dette er mye enklere...

og det at folk bryr seg om hvordan skrift type jeg har, syns jeg er veldi artig, viser hvilke personer dere er, hehe:D

EirikA4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...

da ser jeg ikke vitsen med dette forumer mister kverulant, gå ut og vask bilen di, det er mer fornuftig enn å begynne å kverrulere hær!;)[/i][/b]

det er gøy å vaske bilen:)

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger inn ett lite bilde av åssen det ble med PSS9 da. Siden jeg hverken har ordentlig kamera eller kameratelefon for tiden, og bilen heller ikke var vasket så ble det ikke noe fotosession akkurat :P

DSC00490.jpg

Bilen er nå justert ned max av hva som går foran mtp forspenn. Hvis jeg justerer ned noe mere mister hjelpefjæra forspennet, men mulig jeg beholder det sånn som det er bare.. Får se.

Bak har jeg mer å gå på enda, så blir justert ned. Skal bare vente og se om det setter seg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ble knall den Rune, spesielt om du får den ned bak! Men hva i alle dager har skjedd med de gromme hjulene??

og det at folk bryr seg om hvordan skrift type jeg har, syns jeg er veldi artig, viser hvilke personer dere er, hehe

Såkalt MODERATOR.

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Skjer ikke så veeeeldig mye her for tiden, skal gjøre litt endringer på lmm og forskjellig rundt turbo, viste seg at løsningene jeg har valgt ikke fungerte helt optimalt under banekjøringa på ACR :p

Men har bytta ut den orginale Delta CC-radioen som har stått i bilen siden den var ny. Fikk tak i en Concert II-headunit fra en 2003 Audi A4. Etter litt modifiseringer så var denne klar for å putte rett inn i B5'en :D Fungerer opp mot skifteren og det aktive Bose-anlegget, genialt! :)

DSC00493.JPG

DSC00491.JPG

DSC00494.JPG

Synes det ble ganske bra jeg, og passer bra med den stilen jeg prøver å kjøre med bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider