Gå til innhold

740 turbo morro vinter bil selges!!

Ranger emnet

schocki

Anbefalte innlegg

Selger min 740 turbo med 230ft motor, den har rulla 360.000km. Blokka med innmat har rulla like langt, men topp(531), ventilene og ventil tetningene er ikke så gamle. kvassere kam. går godt ca210hk, ikke sikker for jeg har aldrig benka motoren før, men går for godt til at det skal være noe mindre.Selges grunnet overgang til stasjons vogn. Olje skift har blitt gjordt regelmessig ca hver 6000km, mobil1 5-50 olje. Turteller med shift light. overdrive kasse.

Ikke no slakk i drivverk el no sånt.3" hele veien fra turbo, det sitter en s60 r awd turbo(300hk) i den. Lader 0,9bar nå, forrige eier var oppi 1,4bar og det gikk bra, ikke no olje inni turbo. Rød matt farge, kunne sikkert vært penere. galv karosseri så det er ikke no rust høl eller no sånt.

Tenkte meg rundt 40 lapper for den, men pris kan diskuteres.

Evt innbytte i en annen bil kan være mulig, men helst penger.

Ta kontakt på turbobrems@hotmail.com

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1255930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er så å si rustfri, noe overflate rust er det, men galvanisert karosseri så det har ingen betydning. Rød av farge,matt. Jeg kjøpte bilen av en som tok veldig godt vare på motor, bilen har blitt brukt ganske bra av både meg og han , men motor holder ikke no prob. Ja, blokka med innmat er orginalt, men det er 531 topp som ikke ble byttet så altfor lenge siden. Eu ok til seint 07. MUlighet vfor å bygge noe videre er ikke no prob på denne her.

Større turbo(s60 r awd 300hk)

Justerbart turbo trykk

Turteller med shift light

RFL dump

Vil ikke selge egentlig, men når man plutselig trenger stv så har man ikke noe valg.

Pris kan jo diskuteres

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er når det gjelder lakken er jo at disse bilene kom ut uten klarlakk, men man kan jo dra over bilen med litt polish så ser den jo mye bedre ut i en lengre periode, jeg har da ikke gjordt dette for bilen for meg er bare en lekebil, ulv i fåre klær vil kanskje noen si hehe.

Grunnen til prisen er at det er jo ny turbo, toppen er ny, ventiler og ventiltetninger. motor i veldig bra stand.

Men greit, jeg skal nå ha 35k for bilen. det samme som jeg ga for den.

Kom med bud.

Takk for tilbake meldingene deres gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser på andre 740 turbo til salgs på nettet så syntes jeg ikke 35-40k er så gærent, ser jo biler helt ned til 84 mod som selges på 35k og de er ikke no spess penere eller mindre km enn min som er en 89mod. Ja det er biler som er penere enn min der ute skal ikke nekte for det, men min er i veldig bra stand.Men 26-30k er litt vel lite egnetlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider