Shakotan Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 I forbindelse med driftingløpet den 21. oktober (og forhåpentligvis flere løp i 2007) har vi nå lagt ut en webside på www.drift-battle.no. I skrivende stund er jeg en tur i Danmark, men så fort jeg er tilbake vil siden bli oppdatert med førerprofiler og en haug med bilder fra sommerens treff. Stay tuned ;) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Fin side! :) Ser ut som drifting i norge kommer til å vokse sterkt. Spesielt hvis det blir 15 års aldersgrense. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 dette lover bra! :thumb Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Bra initiativ Fredrik! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Ny adresse: http://www.drift-battle.no Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Fin side! :) Ser ut som drifting i norge kommer til å vokse sterkt. Spesielt hvis det blir 15 års aldersgrense. Hvis dt blir 15 års aldersgrense så skal jeg begynne med dt:D Synes dt er dødskult med drifting:D Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg