volvo240v8 Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 ok så du camarocab har alt utenatt bensinpumpe og hjerne.. ellers har du det som mangla? er litt usikker skjønner du. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 ok så du camarocab har alt utenatt bensinpumpe og hjerne.. ellers har du det som mangla? er litt usikker skjønner du. Det er mange som har deler til detta ligende, mange oppgitte tpi prosjekter i Norge. Sank deler og visdom så klarer du det, men har du hele 305 motoren og er den iorden??? Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 kan kjøpe hele motoren ja. men vil ha 350 så kjøper nok bare 305 Tpi systemet. finner ingen som selger 350 TPI jeg. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 kan kjøpe hele motoren ja. men vil ha 350 så kjøper nok bare 305 Tpi systemet. finner ingen som selger 350 TPI jeg. Du trimmer den 305 lett til mange hundre hester hvis du vil, er liksom litt lettere og ta en hel motor og bare plumpe inn, bruke pengene som du må betale for en 350 på å få systemet til å funke, kansje en700 kasse etc. så hvis du må så må du og da er en 350 riktig, men 300 hester henter du lett i en 305 med tpi. Tenk deg godt om, hvor mye må du betale for alt, og hvor mye for bare tpi?? Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 hmm skjønner poenget ditt men vil ikke ha 305:P vil ikke ta ut motor osv. vil kun ha bolt on TPI system jeg:) finner ingen som selger komplett da men.. motoren min er fin den men vil ha TPI. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 hmm skjønner poenget ditt men vil ikke ha 305:P vil ikke ta ut motor osv. vil kun ha bolt on TPI system jeg:) finner ingen som selger komplett da men.. motoren min er fin den men vil ha TPI. følge det emd 700 kasse på motoren, hva er prisen komplett, kansje vi kan bytte deler Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 følger ikke med kasse til motoren nei. prisen for motor er 4000 kr. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 hva har du av 350 TPI da camarocab? hva mangler på ditt? Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 hva har du av 350 TPI da camarocab? hva mangler på ditt? Jeg har alt jeg trenger, bare tenker litt sånn kjekt å ha tilfelle noen spør:) Jeg har 305 i bilen nå Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 så du ville ikke solgt komplett 350 TPI system til meg da:S? Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 så du ville ikke solgt komplett 350 TPI system til meg da:S? Komplett, nesten, selger det du mangler, utenom bensinpumpe og hjerne. og maf. joda jeg har et lite lager ser du og hvis jeg skal ha i en 350 så blir det med vortectopper, noe som krever større dyser som jeg også har:) Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 hehe ok.. men du har komplett TPI som mangler hjerne , maf og bensinpumpe til 350? pris på alt da? da vet jeg at det passer liksom. du er heldig du:) har du msn ? så kunne jeg snakka med deg vis jeg trenger hjelp:) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 hehe ok.. men du har komplett TPI som mangler hjerne , maf og bensinpumpe til 350? pris på alt da? da vet jeg at det passer liksom. du er heldig du:) har du msn ? så kunne jeg snakka med deg vis jeg trenger hjelp:) Du må bytte cam også. KJøper du ikke det settet du er tilbudt da. og msn nei ikke det, tar bare kontrollen over maskinen og da blir jeg gal. Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 hehe ok ikke msn.. nei tror ikke jeg kjøper settet jeg er tilbydt. har du ett sett som er like komplett til bra pris kjøper jeg heller det:) har du kammer og da? og sånn. skal ha kammer som er trim og gir bra effekt isåfall. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 hehe ok ikke msn.. nei tror ikke jeg kjøper settet jeg er tilbydt. har du ett sett som er like komplett til bra pris kjøper jeg heller det:) har du kammer og da? og sånn. skal ha kammer som er trim og gir bra effekt isåfall. Jeg kan ikke garantere at ledningsetet jeg har er helt iorden, , det var ikke jeg som plukket det ut av bilen det satt i, hva skal han andre ha for hele settet, jeg mangler også de fleste pakninger, tror vel det sette er mer helt en mitt. Få høre prisen du må betale skal jeg si om det er billig eller dyrrt.:) Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg