-KrZ- Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 dette er da calibran min: kjøpte den i august i år for litt penger.. ;) det er en 91mod 150hk.. Har nå akkurat hatt den på full overhalling: Fjerna alt som heter rust, ordna bakstillinga på den, mer eller mindre matrielle skader.. ++ litt ekstra.. påkosta for 23.000kr nå.. Kan nevne at jeg kommer til å begynne på intriøret så fort som fy.. å da legger jeg ut bilder etterhvert som jeg kommer lengere i prosessen.. kommer mer info om den etterhvert.. dette er bare et gammelt bildet så nye kommer så fort jeg har sjangs ;) liker den clean ;) skal også nevnes at det ikke er disse 19` som står på nå da de slett noe så sykt på hjulbuene bak.. har bestilt nye så de kommer i løpet av noen uker tenker jeg.. mvh: Kristoffer aka KrZ* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-KrZ- Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 legg gjerne igjen kommententarer på bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yngwieee Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Pen bil... =) hvilke felger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 en calibra som er rustfri? hehe ;) fin bil, men det er dårlig med respons på calibraforumet trur eg.. "alle" med calibra bruker http://www.calibra.no ser det ut som. er ikkje 19" for stort?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Fin bil det der! Håper på flere bilder! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-KrZ- Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 har kjøpt meg Oz (4bolts) 17` (18` blir nesten for stort det også.. bilen er senka med 40mm sett foran og bak) kosta meg 7000kr for felgene, litt usikker på navnet akkurat nå... skal finne det til i morgen.. , men tror nok det skal bli bra ja ;) er på calibra.no jeg også men fant denne siden så da var det bare å kjøre på tenkte jeg ;) ps: ja den skal være helt rustfri nå.. pussa den opp for 23.000kr så ;) mvh: Kristoffer aka KrZ* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Er det 4-100 på denne calibra eller har du 5 bolt? Kan jeg da kjøpe gamlefelga dine? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-KrZ- Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 det er 4-100.. gamle felgene er dessverre solgt unna.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calli-Turbo Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 meget fin bil ja, ligner faktisk endel på den jeg også kjøpte for 2 uker siden unntatt vingen bak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-KrZ- Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 likte egentlig ikke spoilere før men syntes det faktisk gjorde bilen ganske allright ;) hehe takk for fine kommentarer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Nice calibra det her og :D stå på :thumb Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 har kjøpt meg Oz (4bolts) 17` (18` blir nesten for stort det også.. bilen er senka med 40mm sett foran og bak) kosta meg 7000kr for felgene, litt usikker på navnet akkurat nå... skal finne det til i morgen.. , men tror nok det skal bli bra ja ;) er på calibra.no jeg også men fant denne siden så da var det bare å kjøre på tenkte jeg ;) ps: ja den skal være helt rustfri nå.. pussa den opp for 23.000kr så ;) mvh: Kristoffer aka KrZ* Nice ride du har fått deg! Legg gjerne ut flere bilder av bilen, og gjerne med de nye "skoa" ;) Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Er det 19" på første bilde der? Ser mer ut som 8,5 og 10X17 brock B1.. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-KrZ- Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 skal være 19`.. det jeg har blitt fortalt.. han jeg kjøpte bilen av skulle ha det selv.. da han solgte de.. :s kunne tjent cash :D hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Enig med Corsa Tuner, ser ikke ut som 19" nei.... Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg