_MazdaPowah_ Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Tenkte jeg skulle legge ut bilen min og hva som har blitt gjort siden jeg kjøpte den:) Slik så den ut når jeg kjøpte den: Motoren er en 230et som er chippa med viking-chip og stlt opp trykket til 0.83 bar ladetrykk cirka. Montert KN-filter og 3" JT. Ellers så har jeg montert add on framme, sideskjørt, GT-ratt, senket den 40mm g kappet 2 ringer fremme. Så sånn ser den ut nå: Noen forslag til hva jeg burde ha endret på?:) Og ja, jeg vet at jeg må skaffe meg add-on bakedamndamn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Fin bil det der ja... bilder av motorrom? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MazdaPowah_ Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 kan ta etterpå:) men er ikke så mye å skryte over der:p eneste et KN filter å dumpen som skiller seg ut fra en vanli:p hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_original Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Fin bil! MEn siden du spør om det er noe du kan endre på så synes jeg den nettinggrillen og øyelokka ikke ser ut. Ta vekk øyelokka og sett på den turbo-grillen som var på bilen før! Siter -Volvo 244 GL 1980 "Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet -Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MazdaPowah_ Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Fin bil! MEn siden du spør om det er noe du kan endre på så synes jeg den nettinggrillen og øyelokka ikke ser ut. Ta vekk øyelokka og sett på den turbo-grillen som var på bilen før! Tja:p synst faktisk at det ble bedre me nettingrill å øyelokk:) men vi har vel alle vær sin smak:) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 ikke for å være firkanta men ta bort øyelokk og få på plass turbogrilln! da snakker vi søt bil :) si fra hvis du selger add on din ;) ill buy :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 stilig bil! skal være enig i at det var stilig med netting grill.. men de øyelokka da:P hehe vel.. som du sier: alle har hver sin smak;) men skal følge med vidre!:thumb Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fabiz Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Høy rånebilfaktor her ja....:volvopower: Fabiz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hazzie88 Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Fin bil! MEn siden du spør om det er noe du kan endre på så synes jeg den nettinggrillen og øyelokka ikke ser ut. Ta vekk øyelokka og sett på den turbo-grillen som var på bilen før! What he said. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MazdaPowah_ Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 hehe..tror ikke jeg klarer å dumpe øyelokka:p synest det så så tomt ut uten de:p hehe..add-on'en var ikke så dyr..kjøpte de me spoilershop, betalte vel 750 cirka for framme. Skulle hatt bake men det kostet jo 1500 så det ble litt mye...men får ta det ettervert:) Hadde vært morro å fått litt mer power ut av den men tror ikke det er så lurt å stille opp mer trykk. Videre planer er jeg ikke sikker på..noen forslag? Har lurt litt på den orginale turbovingen men vet ikke om det hadde blitt så fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hazzie88 Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Turbovinga blir ikke så fin hvis du ikke har add-on bak hvertfall. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Pen bil det der ja, er det noe jeg skal hakke på utenom at du mangler bakdelen av stylinga. Må det vell bli den svarte smale lista som er klistra på under side rutene, oppe midt på dørene og som går ut på skjermene. Riv av den, krøll den sammen og poler under;) Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 joda. :) turbo vinge e fint.. :) Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 joda. :) turbo vinge e fint.. :) Helt enig med deg der ja:) Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MazdaPowah_ Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 ja skal prøve å skrape ihop litt penger til add-on bak og en turbo-vinge:) Kostet 2000 for en helt ny turbovinge hos volvo. Men må vel vær mulig å få tak i brukt en plass? Har lurt litt på å selge felgene å kjøpe meg noen som er litt større..men enten koster de flesk eller så er det felger som alle andre har(eiker). Så får se hva det blir til:) skal vertfall ha noe med kant:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg