_MazdaPowah_ Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 takk takk for det...ja må få inn noen slike "værsting" bilder av den:P slynger litt rundt i ørsta innimellom...men har ik sett bilen din..? er du ik sikkeli ørsta råner som lever for esso slik som "volvo finn"??:P hehe hehehe:p er nå en del nedpå esso:p Men finn har vel rekorden:p hadde vært morro å samlet hele volvo-gjengen i ørsta å tatt bilde av alle på rekke:p tror det hadde blitt en del for å si de sånn:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MazdaPowah_ Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 halla finfin bil ;) men min mening er att du burde ha turbo grill ;)veeeldig fin farge mye kom det på da??? svart? Ser det er mange som mener det er finest med turbogrill:p Men har mest sansen for den jeg har nå..synest det passer best ilag med øyelokka. I morgen får jeg nylakka park/blinklys på venstre side så da kan jeg endeli sette på øyelokka igjen:p hehe:) Skal ta et par bilder da:) Var en kompis av meg som jobber på lakkverksted som lakket den ja:) Fikk det for vennepris kan man si:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MazdaPowah_ Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 faen,vart no sjukt fine bile no ;) ja vart beire en grøn jaffal:) Mangla berre sommarfelga no so blir den bra:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MazdaPowah_ Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Fin bil, flott farge valg:) Takk-takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MazdaPowah_ Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 var ute å testet ene sommerfelgen:) Funket fint med 5mm spacer sånn jeg får på volvo-merkene på felgene:) Gler meg til sommeren!:volvopower: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Kjempefint...ble ruter og slikt tatt ut når den ble lakkert? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velibra Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 hehe.jo det må vi få til!!! Siter 02 Vw Golf TDI4-Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MazdaPowah_ Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Kjempefint...ble ruter og slikt tatt ut når den ble lakkert? Nei bare tok av listene nedom sidevinduene og maskerte rundt. Maskerte resten av vinduene og..eneste som ble tatt av var blinklysene foran, sideblink og grillen hehe.jo det må vi få til!!! Ja trur det ha blitt ei bra rekke på "esso" det;) Tipper de fleste fra ørsta skal til rudskogen i sommer så får ta noen bilder fra den turen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MazdaPowah_ Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Tok noen bilder i dag :) Har fått sotet helt fram og venter bare på å få igjen add-on bak fra lakkering :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 vet at det ikke er pent å kritisere.. men synes du volvologoen i ruten er noe pent? hva mener folk om det egentlig. ? Siter Volvo 740 TIC B230E/FT 1986 Mazda 323 GT 1.6i 1987 [solgt] Peugeot 205 GR 1.3 1986 [solgt] Hardy.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Kjempefint...den streameren i frontruta er ikke så verst,hadde vært verre hadde han hatt noe jalla japse dekor i frontruta:) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MazdaPowah_ Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Ja synest det blir litt tomt der fremme vist der ikke er noen streamer :P Blir litt mørkere inni bilen og vist du har streamer:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740 230k( Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 knallfin bil du har fådd fram;) ser dem krittiser dæ litt før nettingen, men har det samme på min 740 <-- å dær e det ivæffal my bedre med nætting enn med original grilln! å streamer`n i fronruta burde vær dær;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 knallfin bil du har fådd fram;) ser dem krittiser dæ litt før nettingen, men har det samme på min 740 <-- å dær e det ivæffal my bedre med nætting enn med original grilln! å streamer`n i fronruta burde vær dær;) er din bil du har i avatarn? =) Siter Volvo 740 TIC B230E/FT 1986 Mazda 323 GT 1.6i 1987 [solgt] Peugeot 205 GR 1.3 1986 [solgt] Hardy.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Fin bil.. Alle syns at emblemfri grill på volvo er så fint, selv ville jeg hatt grill med emblem.. Blir litt mer elegant da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg