Tsbusa Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Pen bil ja. Og sett på den orginale grillen da.. Passer ikke med 'hønsenetting' vettu! :P Selv synes jeg det er små fint med øyelokk, veldig fint i mørket:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MazdaPowah_ Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 hehe:P har solgt turbogrillen så den kommer nok ikke tilbake:p Noen som vet om noen fine felger med bra kant på som ikke koster allverden? Tenkte jeg skulle ringe sharif å høre om han hadde noen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T O N Y Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 hadde vert penere me øye lokkene som dem selger på bcb Siter kvifor gå når man kan sykkla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Har original volvo vinge(hard): 600 (mangler festa) Den er grå(trenger å bli lakka)... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MazdaPowah_ Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Har Turbo vinge: 600 (mangler festa) Den er grå(trenger å bli lakka)... Du har PM;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 behold øyelokka :).. jeg synes det er stilig på volvo... jeg liker sinte biler :) Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 litt OF: den orginale turbovingen er den myk eller hard?.. jeg har en veldig myk vinge.. skumgumi eller no.. Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MazdaPowah_ Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 litt OF: den orginale turbovingen er den myk eller hard?.. jeg har en veldig myk vinge.. skumgumi eller no.. Tror den skal være hard:) har sett somme små svarte vinger som er myke..er kanskje det du har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 nei jeg har turbovingen... men den er myk?... :S... vet åssen sånne svarte små myke vinger ser ut.. å ja, den er så myk, men det er turbovingen Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 turbo vinga e hadre. veit ikkje heilt ka dei e laga ta. plast trur eg? Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T O N Y Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 min er av plast, din også s4nd3r Siter kvifor gå når man kan sykkla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 vist du sei de so.. :) hehe.. Her e billige kante felga.. :) eg skall ha slike.. :) http://www.eiker.com/?ItemID=1207 Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dark_dog Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Hei Svein H Du he en flotte bil duh=) ingen klage på den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MazdaPowah_ Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 vist du sei de so.. :) hehe.. Her e billige kante felga.. :) eg skall ha slike.. :) http://www.eiker.com/?ItemID=1207 ja har lurt litt på de der..men er jo så mange som har de:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MazdaPowah_ Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Hei Svein HDu he en flotte bil duh=) ingen klage på den Takk:) Ken du er da? ser du er frå ørsta:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg