virtual Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Ble bra med felgene! Visste du ikke at felgene står for 50% av utseendet på bilen? :) Nettinggrill er så som så, men du må iallefall ha Volvo emblemet i grillen, det er et must! Du skulle også fjerna lim-lista.. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-164E Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 For å få på de emblemene du tenkte på? Har vurdert å senke den en hall ring til for å få den til å passe felgene..men vil kanskje bli litt lavt:( vil tro de blir lite klaring opp til eksosanlegget da:( Kapp i vei!:deng Skal du ha tøff bil skal den ver LAV.. Men det er no mi meining, ser det er enkelt som liker att bilen er lavere bak.:deng Såg fin ut bilen din no!! Bra senking også, men som du sei, kanskje ta en halv ring til :thanks Siter Volvo 164 e bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velibra Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Pænt...men lavere jo penere:) Siter 02 Vw Golf TDI4-Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MazdaPowah_ Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 ja men bør nesten vente til vinteren er over før jeg kapper noe mer:p Det blir ny farge på den på fredag også;) Skal legge ut bilde av den etter den har blitt lakket:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velibra Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 åå..hvilken farge da? Siter 02 Vw Golf TDI4-Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MazdaPowah_ Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 åå..hvilken farge da? Har ikke helt bestemt meg enda..men blir noe innen blå vertfall:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MazdaPowah_ Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Har fått lakket bilen nå:) Men har ikke fått tatt så mange bilder enda. Gler meg til sommer og sommerfelger jaffal;) Kan legge ut et par bilder av slik den ble:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO real power Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 nice:) Siter 2006 nissan navara 1995 nissan primera prosjekt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156602 gaamelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MazdaPowah_ Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 nice:) Ble jaffal bedre enn sånn den var:p skal ta noen skikkelige bilder i sommer og når jeg har fått på sommerfelgene:) Her er noen andre bilder jeg tok mens den ble lakket: Etter sparkling av noen av bulkene: Så la han på grunning: Og deretter det første laget med lakk. Det ble brukt en annen, litt lysere farge på det andre laget. Men fikk ikke tatt bilde av det:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velibra Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 HÆrli Farge!!:) Siter 02 Vw Golf TDI4-Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MazdaPowah_ Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 HÆrli Farge!!:) takk:) SKal få tatt litt bedre bilder når de blir fint vær ute;) Så litt på prosjekttråden din..var deili farge på din 740 også:D og fine felger:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velibra Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 takk takk for det... ja må få inn noen slike "værsting" bilder av den:P slynger litt rundt i ørsta innimellom...men har ik sett bilen din..? er du ik sikkeli ørsta råner som lever for esso slik som "volvo finn"??:P hehe Siter 02 Vw Golf TDI4-Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waalseth Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 faen,vart no sjukt fine bile no ;) Siter http://www.bilforumet.no/700-serien/169369-min-740turbo.html Volvo 740tic 87 mod b230et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-power Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 halla finfin bil ;) men min mening er att du burde ha turbo grill ;) veeeldig fin farge mye kom det på da??? svart? Siter moped råner,, volvo entusiast :) 1.stk Volvo 142 1973 mod=D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Fin bil, flott farge valg:) Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg