Gå til innhold

Min 740:)

Ranger emnet

_MazdaPowah_

Anbefalte innlegg

• Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

knallfin bil du har fådd fram;) ser dem krittiser dæ litt før nettingen, men har det samme på min 740 <-- å dær e det ivæffal my bedre med nætting enn med original grilln! å streamer`n i fronruta burde vær dær;)

Ja har likt nettinggrillen helt fra jeg fikk den ;) SÅ regner med den blir der :) Eneste minus er at du ser så lett gjennom den..på din bil var det jaffal VELDIG pent med nettinggrill..når den er sølvfarget så viser den bedre og:) Men tror ikke min hadde blitt så tøff med sølvgrill:P

Fin bil.. Alle syns at emblemfri grill på volvo er så fint, selv ville jeg hatt grill med emblem.. Blir litt mer elegant da:)

Er mange delte meninger med dette med grill har jeg skjønt:P hehe

Synest den gamle volvogrillen til disse bilene er litt kjedli:P Men er jo forskjellig smak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har likt nettinggrillen helt fra jeg fikk den ;) SÅ regner med den blir der :) Eneste minus er at du ser så lett gjennom den..på din bil var det jaffal VELDIG pent med nettinggrill..når den er sølvfarget så viser den bedre og:) Men tror ikke min hadde blitt så tøff med sølvgrill:P

Er mange delte meninger med dette med grill har jeg skjønt:P hehe

Synest den gamle volvogrillen til disse bilene er litt kjedli:P Men er jo forskjellig smak :)

Den som står på 1990 - 92 modellene er fin:) Den tror jeg hadde tatt seg bra ut... Ser liksom så jalla ut med nettinggrill, når bilen eller er ganske gjennomført:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som står på 1990 - 92 modellene er fin:) Den tror jeg hadde tatt seg bra ut... Ser liksom så jalla ut med nettinggrill, når bilen eller er ganske gjennomført:)

Har ikke studert de så nøye:) Men hadde kanskje ikke vært så værst med en litt nyere type grill med et fint volvo emblem i grillen..

bare lurer men lakkerte du i mottor-romm å sånn og el? meget pen bil må jeg si:)

I døråpningene lakket jeg den sort før jeg lakket resten av bilen..var fort gjort siden jeg kunne bare spraye på uten å tenke på at det traff utsiden på bilen :D Ble faktisk mye tøffere når jeg lakket det sort istedenfor orginalfargen..hadde jeg vist det før hadde jeg gjort det lenge før jeg lakket resten av bilen:)

Men i motorrom og bagasjerom gjor jeg ikke noe..hadde blitt så dyrt å tidkrevende skulle jeg begynt å lakket der og fått det til skikkelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
han er jo fra Ørsta, det som i VG for noen år siden ble kåret til Norges 4 største rånested

hehe:p ja er bra rånemiljø i ørsta:) de som kjører forbi må ta seg en stopp der;) hehe

bor i rystefeltet ser jeg? så at en del bilder kom fra R-senteret....

hehe... har noen bilder derfra jeg også...

Bor på ose:) Litt lenger mot sentrum i forhold til r-senteret:) Var oppe å tanket så fann jeg en grei plass å ta noen bilder:) Har du bodd i ørsta før eller noe sånn?

Jeg tror det hadde blitt bra hvis du hadde lakkert fangerne (unntatt lista) og side-listene i sort silkematt.

Bilen blir nesten kontrastløs slik som den er nå..

Men ellers pen farge :)

Ja var veldig usikker på om jeg skulle lakke fangerne samme farge..men synest det vart helt greit sånn det er nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
ose ja, vet godt hvor det er.... har "bodd" der en del i sommerferien... min mor er derfra, så jeg har ragget rundt der med mine volvoer på ferietur...

hvis du vet hvem kjell martin er, han med hiluxen så er det altså min fetter...

Okey:) Nei tror ikke jeg vet hvem det er..Må si fra om du skal på tur igjen da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider