LMJ Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Vurderer å tone rutene... Noen som vet om et sted som kan gjøre det billig og bra? Er det ulovelig å tone frontruten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Er det bare meg, eller skal du virkelig tone frontruta? Hehe.. Og JA, det er ulovlig. Samme med siderutene forran, ulovlig. Punktum. :) eneste unntak på siderutene forran er om det er orginalt fra fabrikk. Er en viss prosent om jeg ikke husker helt feil og. Mvh Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birkelund Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 jeg har fått et tilbud på 3100 for alle rutene bortsett fra frontruta. Det er hos en lokal fyr som driver bilglass butik her på eidsvoll. vet ike siderutene foran er lovlig, men kommer litt ann på hvilken onkel politi som stopper deg. ellers så tror jeg "riis bilglass" skal ha 3600 for bakluka samt sidedørene bak... Siter Golf 4 1,6 X - Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gangsta`s Golf Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Sebra bilglass 6000kr 10 år garanti 7 ruter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Film Lars i benstebrugata 4600,- (bakluke + 4 dører ) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Jeg betalte 3500+mva for alle dører+bakrute på min 4dørs. Hos Riis bilglass helsfyr Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillegutt1 Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Jeg har tona 9 ruter på min golf variant(stv) og er meget godt fornøyd med jobben,som ble utført hos Art Solution på Gjøvik.Sol filmen jeg har heter sol lumar og er 36% type.Betalte 4500 kr for alle rutene.Tror faktisk jeg ikke vil anbefale deg å tone frontruta,da det er mer en mørkt nok inne i bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg