Marius Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Hei alle! Tenkte dere skulle få se noen fakta om bilforumet.net Vi har ca 3000 medlemmer hvor ca 2000 er aktive og logger seg jevnlig inn med sin konto. 29th Mai 2003 kl 22:44. var det 148 som leste på forumet samtidig. 7 august var det 1899 unike treff mot siden. I juli overførte vi 100gigabyte med trafikk. Nå er vi under halveis i august, nå har vi overført ca 56gigabyte. Det er i snitt 1576 unike besøkene hver dag i august, i juli var det 1331. Hvis vi fryser antall ny registrerte medlemmer pr mnd med den siste mnd vil det registrere seg ca 3700 nye medlemmer innen et år. Hvis vi fryser antall ny registrerte medlemmer pr mnd med april-mars mnd vil det registrere seg ca 2300 nye medlemmer innen et år. Dette forteller hvor voldsomt bilforumet.net ekspanderer seg. Var dette noe du ikke visste? Nå veit du det ;) :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Bilintressen har skutt i været i det siste og jeg tror dette forumet har er en av mange gode grunner til det :) Hvor er vi om 2 år? tenk om streetmeeta blir 3-4 ggr så store og nivået på bilene øker stadig :) Knall forum. Stå på!!! Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lord Gryphon Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Det stemmer stå på (og få ned nedetiden på formuet) Siter Bx 16V (87') Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 dette er bra fakta:peace: dere har gjort en god jobb admin. stå på!! Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Originally posted by marius Hvis vi fryser antall ny registrerte medlemmer pr mnd med den siste mnd vil det registrere seg ca 3700 nye medlemmer innen et år. Hvis vi fryser antall ny registrerte medlemmer pr mnd med april-mars mnd vil det registrere seg ca 2300 nye medlemmer innen et år. Dette forteller hvor voldsomt bilforumet.net ekspanderer seg. Var dette noe du ikke visste? Nå veit du det ;) :D helvete da blir det sånn som zatzy forumet, jobbe fra 8-16 sjekke bilforumet.net fra 1615-1730 og så ut og råne for og komme hjem 23 og sjekke bilforumet.net fra 2315-2400 og i seng :D HØRES VELDIG BRA UT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Forumet her er meget bra! Selv bruker jeg mye tid her. Om jeg ikke har noe spesielt å gjøre sitter jeg her og leser poster! Første jeg gjør når jeg kommer gjem fra jobb er å skjekke ut forumet! Det har faktisk blitt en av dagens faste gjøremål! Hehe! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet August 15, 2003 Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 vi blir den harde kjernen her ;) kan bli søtt den dagen hele ikea er full :D Da folk som kjører forbi heller vil tenke "søndags åpent i dag ja" plutselig veldig mye ungdom med fine biler på ikea på engang :) selv syntes jeg forumet bare blir bedre og bedre!! jeg har vært på forumet siden mars 02 har siden vært innom så si hver dag.. internett cafe i syden er flott... ;) men jeg har tider jeg ikke poster på flere uker.. bare ligger å lurer i bakgrunne... bigbrother is watching you :P Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet August 15, 2003 Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 Bra jobba gutta Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet August 15, 2003 Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 bilforumet.net er bra :) Keep up the good work :D Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speeder Skrevet August 15, 2003 Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 Ja, bilforumet ekspanderer kraftig for tiden ja, Dere har ingen statestikk over dette da, en egen side der man kan se ved grafer, antall treff, besøkende, ny innmeldte og slikt. Er jo litt artig og følge med på slikt syns jeg da, men det er kanskje bare med:rolleyes: Noe ala http://www.ts-ogn.no , der er det jo noe statestikk, Knall jobb med bilforumet gutter, men litt mye neddetid, som nevnt tidligere...:) Siter - 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane - 2015 Passat 2,0l 150hk TDI - 2015 Zoe R210 - 1998 Corolla 1.3x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet August 15, 2003 Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 Hadde vert morro å fått til sånne Bilforumet.net klistremerker som vi medlemmene kunne hatt på bilene våre! Da hadde det sikkert blitt enda flere medlemmer! Men det koster jo litt da. Men det er vel ikke værre enn at hver enkelt hadde hatt råd til det??? Vet det har vert entråd eller to om dette tidligere! All skryt til "bossene" her inne! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet August 15, 2003 Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 Originally posted by Brandtenborg Hadde vert morro å fått til sånne Bilforumet.net klistremerker som vi medlemmene kunne hatt på bilene våre! Da hadde det sikkert blitt enda flere medlemmer! Men det koster jo litt da. Men det er vel ikke værre enn at hver enkelt hadde hatt råd til det??? Vet det har vert entråd eller to om dette tidligere! All skryt til "bossene" her inne! vi jobber med klistremerke-saken nå. jeg tror og håper det vil komme ut når den nye Bilforumet.net siden kommer. dere får bare vente i spenning så lenge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet August 15, 2003 Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 Kongeforum ja! Er inne å kikker hver dag, blitt hekta:D :D Ingen tvil om at admin. gjør en kjempe jobb! "klapp på ryggen" (klistremerker er ingen dum ide nei...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet August 15, 2003 Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 Originally posted by Håkon A vi jobber med klistremerke-saken nå. jeg tror og håper det vil komme ut når den nye Bilforumet.net siden kommer. Ny bilforumet.net-side? Jobber dere med dette nå? Det der med klistremerkene blir kult da! Litt tøft å se "familiemedlemmer" som er ute og råner :D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by marius Hei alle! Tenkte dere skulle få se noen fakta om bilforumet.net Vi har ca 3000 medlemmer hvor ca 2000 er aktive og logger seg jevnlig inn med sin konto. 29th Mai 2003 kl 22:44. var det 148 som leste på forumet samtidig. 7 august var det 1899 unike treff mot siden. I juli overførte vi 100gigabyte med trafikk. Nå er vi under halveis i august, nå har vi overført ca 56gigabyte. Det er i snitt 1576 unike besøkene hver dag i august, i juli var det 1331. Hvis vi fryser antall ny registrerte medlemmer pr mnd med den siste mnd vil det registrere seg ca 3700 nye medlemmer innen et år. Hvis vi fryser antall ny registrerte medlemmer pr mnd med april-mars mnd vil det registrere seg ca 2300 nye medlemmer innen et år. Dette forteller hvor voldsomt bilforumet.net ekspanderer seg. Var dette noe du ikke visste? Nå veit du det ;) :D hadde vert kult med en oppdatering på denne :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg