Gå til innhold

Fakta om bilforumet.net

Ranger emnet

Marius

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

bedre oppetid har det blitt ja, bare av interesse hvor kraftige servere bruker dere ? eller er det webhotell? (it student)

Men klistremerker på bilene kunne vert en god ide, var bare flaks at eg fant denne siden, men etter at eg fant den har eg vert her nesten hver dag,,,

Meget bra layout som fungerer.

Men dette credits systemet synes eg er litt "urk" om eg feks har 100 i credits, og andre har 1000, blir du da en gjerriknark ?

Bare lurer !

Men takker for opphavsmennene bak dette glimrene forumet, uten dem hadde ikke råning vert det samme,,,,

:cool:

Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod

Skoda Octavia RS tfsi 2006mod

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Speeder

Ja, bilforumet ekspanderer kraftig

Dere har ingen statestikk over dette da, en egen side der man kan se ved grafer, antall treff, besøkende, ny innmeldte og slikt?

Er jo litt artig og følge med på slikt syns jeg da, men det er kanskje bare meg:rolleyes:

Noe ala http://www.ts-ogn.no , der er det jo noe statestikk.

Quoter meg selv litt jeg...

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

For å vekke denne tråden til liv. Sjekk ut hvordan ting er nå i forhold til før. Det som står i rødt er nye tall...

Hei alle!

Tenkte dere skulle få se noen fakta om bilforumet.net

Vi har ca 3000/3900 medlemmer hvor ca 2000/2600 er aktive og logger seg jevnlig inn med sin konto.

29st/21st Mai/Oktober 2003 kl 22:44/22:32. var det 148/204 som leste på forumet samtidig.

7/27 august/oktober var det 1899/2489 unike treff mot siden.

I juli/oktober overførte vi 100/180 gigabyte med trafikk. Nå er vi under halveis i august, nå har vi overført ca 56gigabyte.

Det er i snitt 1576/2098 unike besøkene hver dag i august, i juli var det 1331.

Hvis vi fryser antall ny registrerte medlemmer pr mnd med den siste mnd vil det registrere seg ca 3700/4500 nye medlemmer innen et år.

Hvis vi fryser antall ny registrerte medlemmer pr mnd med april-mars mnd vil det registrere seg ca 2300 nye medlemmer innen et år.

Dette forteller hvor voldsomt bilforumet.net ekspanderer seg.

Var dette noe du ikke visste? Nå veit du det ;)

:D

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilforumet har forbedret seg i det siste :)

Syns det har blitt mindre "krangling".

Kult med stats, jeg er også litt interessert i serverne og linja sine specs?

Stå på!!!

Bilforumet har gitt meg flere venner og masse kunnskap om bil.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
Originally posted by marius

I januar har vi hatt 2600 unike treff per dag.

Det meste vi har hatt på en dag er 2960.

Har overført 140gig med data denne mnd, og 130gig i desember.

dere har kun 2599 "unike" :P (jeg bruker en på jobben og en hjemme) Dvs sikkert en 1/3 som besøker siden i løpet av dagen kommer fra en eller flere IPer som blir talt som unike besøkende, kanskje enda flere hvis man tenker dialup...

Forresten hvor mye hjalp det med det og sette begrensninger på uploaden/bildene i trafikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider